// جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰

سرویس Xbox Quests معرفی شد

سرویس Xbox Quests برای مشترکین گلد ایکس‌باکس لایو به‌زودی در دسترس قرار می‌گیرد و کاربران می‌توانند از طریق انجام فعالیت‌های خاصی، جوایز متعددی را دریافت کنند.

در حالی که مشترکین گلد ایکس باکس لایو می‌توانند به بخش چندنفره بازی‌ها و بازی‌های رایگان این شبکه دسترسی داشته باشند، سرویس جدیدی با نام Xbox Quests برای این مشترکین در نظر گرفته شده است که به‌زودی منتشر خواهد شد. این سرویس هر ماه جوایزی را به کاربرانی که کارهای خاصی را انجام دهند هدیه خواهد داد.

برای مثال در ماه جاری میلادی (نوامبر) اگر کاربران از طریق اکانت خود در پنج روز متفاوت وارد برنامه استریم Mixer شوند، ۴۰۰ امتیاز Gamerscore کسب کنند و دو بازی از چهار بازی رایگان سرویس گلد را دانلود کنند از طریق سرویس Xbox Quests جایزه‌ای برایشان ارسال خواهد شد و علاوه بر این در قرعه‌کشی یک تلویزیون سامسونگ ۵۵ اینچ و با کیفیت 4K شرکت داده خواهند شد.

به نظر می‌رسد سرویس Xbox Quests چیزی شبیه به سرویس PlayStation Live باشد که کاربران پلاس پلی استیشن می‌توانند از طریق انجام کارهای خاصی، جوایزی شامل آواتار و پوسته‌های مختلف را دریافت کنند. اما تفاوت اصلی میان این دو سرویس در این قسمت است که کاربران پلی‌استیشن باید کارهای خاصی را از طریق وب‌سایت PlayStation Live انجام دهند تا پس از تکمیل آنها جوایزی برایشان ارسال شود، اما کاربران Xbox Quests می‌توانند از هر جایی که بخواهند کارهای تعیین‌شده را انجام دهند تا جوایز خود را دریافت کنند.

تنها شرط استفاده از سرویس ایکس باکس کوئستس، عضویت در ایکس باکس لایو گلد است. تمامی جوایز این سرویس نیز از طریق بخش پیام‌های شخصی در کنسول ایکس باکس وان ارسال خواهد شد.

در خبر‌هایی دیگری که از شبکه ایکس‌باکس لایو منتشر شده است، می‌توانید لیست  را مشاهد کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده