// چهار شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

بازی موبایل Sonic the Hedgehog 2 را به رایگان تجربه کنید

به مناسب ۲۵ سالگی بازی Sonic the Hedgehog 2، کمپانی سگا امکان تجربه رایگان این بازی روی پلتفرم iOS را فراهم کرده است.

مجموعه بازی‌های سونیک، یکی از قدیمی‌ترین سری‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی است که علاقه‌مندان بسیاری در اقصی نقاط دنیا دارد. این سری که در حدود ۲۶ سال از عمر آن می‌گذرد، بیش از ۳۵۰ میلیون نسخه فروش داشته و علاوه بر بازی‌های ویدیویی در قالب‌های مختلفی از جمله انیمه در اختیار مخاطبین قرار گرفته است. ۲۵ سال پیش دومین بازی مجموعه Sonic تحت عنوان بازی Sonic the Hedgehog 2 منتشر شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی موبایل، به مناسبت سالگرد این بازی  کمپانی سگا آن را به صورت رایگان در دسترس کاربران پلتفرم iOS قرار داده است.

بازی Sonic the Hedgehog 2 به عنوان بخشی از مجموعه بازی‌های سرویس Sega Forever روی پلتفرم موبایل عرضه شده است. به‌واسطه این سرویس کمپانی Sega برخی از بازی‌های قدیمی خود را روی دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOS عرضه می‌کند. از دیگر بازی‌های این سرویس که کنسول‌های سگا جنسیس، دریم‌کست و SG-1000 را پشتیبانی می‌کند، می‌توان به بازی‌های ESWAT: City Under Siege ،Golden Axe، Altered Beast و Comix Zone اشاره کرد. در حالی که بازی‌های سرویس Sega Forever به صورت رایگان قابل دریافت هستند و با پرداخت ۱.۹۹ دلار می‌توان تبلیغات درون برنامه‌ای را حذف کرد، اما علاقه‌مندان بازی Sonic the Hedgehog 2 برای تجربه آن روی پلتفرم اندروید باید مبلغ ۲.۹۹ دلار پرداخت کنند.

 بازی‌های ارائه در قالب سرویس Sega Forever به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا شده و از موسیقی ریمستر شده بهره می‌برند. همچنین بازیکنان می‌توانند برای صدرنشینی در جدول امتیازات با یکدیگر رقابت کرده، به صورت چند‌نفره آنلاین به انجام بازی‌ها بپردازند، در حالت رکوردزنی Time Attack شرکت داشته باشند و در طی مراحل مختلف بازی را نگه داشته و ذخیره کنند. علاوه بر این سرویس ذکر شده از کنترلر‌ها نیز پشتیبانی کرده و امکان استفاده از آن‌ها به جای رابط کاربری لمسی وجود دارد.

بازی Sonic the Hedgehog 2 در سال ۱۹۹۲ روی کنسول Sega Genesis منتشر شد. در این بازی شخصیت‌های Sonic و Tails باید از دزیده شدن Chaos Emerald‌ها توسط آنتاگونیست سری بازی‌های سونیک یعنی Dr. Ivo Robotnik جلوگیری کنند. او قصد دارد از این الماس‌ها در ایستگاه فضایی Death Egg استفاده کند. نسخه عرضه شده این بازی روی پلتفرم‌های موبایل کامل بوده و علاوه بر ۱۲ مرحله بازی، دارای یک مرحله اضافه به نام Hidden Palace است. همچنین می‌توانید تمامی مراحل این بازی را در قالب Knuckles پشت سر بگذارید.

لازمه تجربه بازی‌های سرویس Sega Forever در اختیار داشتن iOS 8.0 است. همچنین این سرویس با دستگاه‌های مختلفی از جمله آیفون، آیپد، آیپاد تاچ و اپل تی وی سازگاری دارد.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده