نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

کاهش قیمت پلی استیشن 4 پرو و پلی استیشن پلاس در انگلیس به مناسبت بلک فرایدی

کمپانی سونی به مناسبت بلک فرایدی، تصمیم گرفته تا قیمت کنسول پلی‌استیشن 4 پرو و اشتراک پلی‌استیشن پلاس را در انگلستان کاهش بدهد.

بلک فرایدی یکی از ایامی است که شاهد تخفیف عالی محصولات مختلف از جمله کنسول‌ها و بازی‌های ویدیویی در آن هستیم. حال در جدید‌ترین اخبار کنسول‌های بازی، سونی تصمیم گرفته تا در آستانه این رویداد، قیمت باندل‌های مختلف PS4 Pro و همچنین اشتراک یک ساله پلی‌استیشن پلاس را در انگلیس کاهش دهد.

بر این اساس قیمت پلی استیشن 4 پرو در انگلستان در قالب باندل‌های مختلف به ۳۰۰ پوند رسیده است؛ به این صورت که می‌توان باندل پلی‌استیشن 4 پرو به همراه بازی‌های فیفا 18 و Call of Duty: WWII را به قیمت ۳۰۰ پوند خریداری کرد. همچنین باندل دیگری شامل خود کنسول در رنگ‌های سفید یا مشکی براق به همراه بازی‌های Call of Duty: WWII و Gran Turismo Sport نیز به قیمت ۳۰۰ پوند به‌فروش می‌رسد. این در حالی است که خود کنسول در زمان‌های دیگر ۳۴۰ پوند قیمت دارد.

از طرف دیگر قیمت پلی استیشن پلاس یک ساله نیز با تخفیف به ۳۷.۵۰ پوند رسیده است که حتی ارزان‌تر از قیمت اشتراک این سرویس پیش از افزایش قیمت اخیر آن است.

سونی همچنین تعداد زیادی بازی را برای تخفیف جمعه سیاه در نظر گرفته که البته فعلا بخش محدودی از آن‌ها فقط برای مشترکین پلاس در دسترس هستند و می‌توانید جزییات این تخفیف‌ها را در زومجی بخوانید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده