نویسنده: مهرداد داودی
// یکشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل The Vikings

در بازی موبایل The Vikings قرار است ارتش یک‌نفره خود را در مقابل دشمنان وایکینگ‌ها رهبری کنید. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

برخی از بازی‌های موبایل هستند که در کمال سادگی به‌خوبی از عهده وظایف خود بر می‌آیند. بازی موبایل The Vikings از همین دست بازی‌ها است. در این بازی شما قرار است به‌عنوان یک وایکینگ در مقابل دشمنان مختلف قرار بگیرید و با پرتاب تبر به سوی‌ آن‌ها از خود محافطت کنید. همین پرتاب تبر نیز بهترین روش برای محافظت در مقابل دشمنان به شمار می‌رود؛ چرا که دشمنان‌تان به قدری حرفه‌ای هستند که کافی است یک ثانیه در پرتاب تبر تعلل کنید تا دخل‌تان را بیاورند. بازی یک قابلیت دیگر هم برای محافظت از وایکینگ‌تان دارد. این قابلیت یک سپر است که می‌توانید آن را در مقابل تیر دشمنان بگیرید. البته سپری که بازی در ابتدا در اختیارتان می‌گذارد با برخورد یک تیر می‌شکند و خیلی قابل اعتماد نیست. همانطور که پیش‌تر گفتم بهترین راه برای دفاع از خودتان و همچنین پیش بردن بازی، پرتاب هرچه سریع‌تر تبر به سمت دشمنان‌تان است یا به قول معروف در این بازی بهترین دفاع حمله است.

بازی موبایل The Vikings

بازی The Vikings از حیث گیم‌پلی موارد بسیار خوبی برای ارائه به کاربران دارد. گیم‌پلی بازی بسیار ساده طراحی شده است. از آنجایی که وظیفه‌ی کاربران در این بازی صرفا پرتاب تبر به سمت حریف و بالا و پایین بردن سپر محافظ است، تنها کاری که باید بکنید تنظیم زاویه و پرتاب تبرتان است. گیم‌پلی روان بازی یکی از عوامل موثر برای سرگرم شدن کاربر به شمار می‌رود؛ چرا که در این بازی سرعت عمل اهمیت بسیار زیادی دارد و در نتیجه، کاربران برای پیش‌برد بازی به عملکرد بسیار سریعی نیاز دارند. گیم‌پلی روان و سریع بازی به‌خوبی این امکان را برای کاربر فراهم می‌کند. کاراکتر شما در بازی پس از دریافت فقط دو تیر خواهد مرد؛ بنابراین باید تمام تلاش خود را برای هرچه سریع‌تر از بین بردن دشمنان به کار بگیرید.

شما به دو روش می‌توانید به سمت دشمنان خود شلیک کنید: یکی اینکه بدون هیچ‌گونه الگویی با استفاده از حدس و گمان به دشمنان حمله کنید و دیگری اینکه با فعال کردن گزینه Aiming Tip الگوی راهنمای شلیک را فعال کنید. با فعال کردن این گزینه تجربه بازی برای شما بسیار دلنشین‌تر خواهد شد و دشمنان‌تان نیز به نسبت پیشرفت شما در بازی دستخوش تغییراتی خواهند شد. برای نمونه، پس از رسیدن به سطحی مشخص در بازی، سربازان پیاده نظام نیز به سمت‌تان حمله خواهند کرد. بازی The Vikings همچنین یک بخش دو‌نفره جذاب هم دارد. در این بخش هر بازیکن پنج جان در اختیار دارد و بازیکنان در آن از روی دو برج مقابل هم با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. در این بخش هیچ محدودیتی برای اینکه کدام یکی از بازیکنان شلیک خود را انجام دهد وجود ندارد و در واقع هر دو بازیکن به صورت همزمان هم می‌توانند شلیک خود را انجام دهند. از دیگر نکات جالب توجه بازی این است که شما می‌توانید محیط بازی را تغییر دهید. برای نمونه می‌توانید نبرد با دشمنان را به یک محیط کوهستانی ببرید یا اینکه نبرد خونین خود را به یک محیط تک‌رنگ، سرد و بی روح منتقل کنید. 

بازی موبایل The Vikings

همانطور که اشاره کردم بازی ریتمی بسیار سریع دارد و برای چنین بازی‌هایی وجود یک موسیقی متن که آدرنالین کاربر را به سقف بچسباند ضروری است. موسیقی متن بازی The Vikings کاملا به اصل بازی پایبند است. بازی یک موسیقی سریع و هیجان‌انگیز دارد؛ موسیقی‌ای که به‌خوبی می‌تواند هیجان مورد نیاز برای انجام چنین بازی‌ای را فراهم کند. بازی یک بخش فروشگاه نیز دارد که کاربران در آن با جمع کردن یک سری سکه در جریان بازی می‌توانند کاراکتر خود را شخصی‌سازی کنند که البته این شخصی‌سازی فقط محدود به سپر و سلاح کاراکتر است. نکته‌ی مهم‌تر در این رابطه این است که مقدار پولی که در بازی می‌توانید به دست بیاورید هیچ تناسبی با قیمت کالاهای مختلف در قسمت فروشگاه ندارد و این موضوع خرید آیتم‌ها را بسیار سخت کرده است.

بازی The Vikings یک بازی سرگرم‌کننده دوبعدی است که به دلیل گیم‌پلی خوبش می‌تواند کاربران را برای مدت قابل توجهی به خود درگیر کند. این بازی هم‌اکنون برای سیستم‌عامل ان‍دروید موجود است. شما می‌توانید بازی The Vikings را با استفاده از لینک زیر به صورت مستقیم از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید The Vikings


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده