نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۴۵

سرورهای نسخه کلاسیک بازی Star Wars: Battlefront 2 مجددا فعال شدند

فروشگاه GOG در خبری غافلگیرکننده اعلام کرد بخش چندنفره نسخه کلاسیک بازی Star Wars: Battlefront 2 مجددا فعال شده است.

در جدیدترین اخبار بازی شاهد یک خبر غیرمنتظره و خوب بودیم: نسخه کلاسیک بازی Star Wars: Battlefront 2 که در سال ۲۰۰۵ عرضه شده بود، پس از سال‌ها مجددا قابلیت پشتیبانی از بخش چندنفره آنلاین را دریافت کرده است. فروشگاه GOG که یک فروشگاه آنلاین فروش بازی‌های کامپیوتر است که توسط استودیو CD Projekt Red، سازنده سری The Witcher تاسیس شده است، اخیرا اعلام کرد که پشتیبانی از بخش چندنفره بازی مجددا فعال شده است. نه‌تنها این ویژگی، بلکه امکان بازی میان پلتفرمی بین استیم و GOG هم برای این بازی جنگ ستارگان فعال شده و بازیکنان می‌توانند زودتر از همیشه مسابقات را پیدا کنند. فروشگاه GOG با انتشار بیانیه‌ای گفته است:

ویژگی‌ای که مدت‌ها منتظرش بودیم بالاخره کل انجمن بازی Star Wars Battlefront II را دور هم جمع می‌کند. فرقی نمی‌کند از کجای کهکشان آمده باشید، پس وارد نبرد شوید.

دیزنی هم با انتشار بیانیه‌ای در استیم نسبت به فعالسازی مجدد بخش چندنفره واکنش نشان داد:

حال شما می‌توانید دوستانتان را به لژیون ۵۰۱ام دعوت کنید و به ۶۴ بازیکن دیگر بپیوندید تا در نبردهای آنلاین داغ بازی برای کنترل کهکشان شرکت کنید.

سال ۲۰۱۴ بود که سرورهای چندنفره GameSpy تعطیل شدند و موجب غیرقابل بازی شدن تعداد فراوانی حالت آنلاین بازی‌های مختلف، از جمله همین Battlefront II شدند. در صورتی که تاکنون بازی را خریداری نکرده‌اید، فروشگاه GOG فعلا آن را به قیمت تنها پنج دلار می‌فروشد. نسخه استیم بازی ۱۰ دلار است.

و اما جدیدترین بازی جنگ ستارگان و سری Battlefront را می‌توان نسخه مدرن همین بازی دانست که با نام مشابه یعنی بازی Star Wars Battlefront II شناخته می‌شود. این بازی در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد، اما پیش از این تاریخ می‌توانید با شرکت در نسخه بتای عمومی بازی آن را تجربه کنید. بر خلاف بازی اول، نسخه دوم به بخش داستانی تک‌نفره هم مجهز است و این بار شاهد محتوا و شخصیت‌های تمامی دوران جنگ ستارگان در بازی هستیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده