// یکشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

بازی World of Tanks 2 ساخته نخواهد شد

در جریان رویداد PAX Aus سازنده بازی World of Tanks اعلام کرد که نسخه دوم این بازی ساخته نخواهد شد.

بازی World of Tanks یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های حال حاضر از نظر بازیکن است و طبق گزارش اخیر استودیو وارگیمینگ (Wargaming)، سازنده بازی World of Tanks،‌ این بازی توانسته است به رکورد بیش از ۱۳۰ میلیون بازیکن دست پیدا کند و روز به روز به این رقم افزوده می‌شود. این نکته را بگویم که رقم ذکر شده تنها روی پلتفرم پی‌سی است.

حال با اینکه هفت سال از عرضه این بازی می‌گذرد و شاید با خود بگویید وقت آن رسیده تا تیم سازنده دنباله آن را بسازد ولی به نظر می‌رسد استودیو وارگیمینگ علاقه‌ای به انجام این کار نداشته و قصد دارد به پشتیبانی‌های خود از این بازی ادامه دهد. طبق اخبار بازی منتشر شده،‌ در جریان رویداد PAX Aus و استیج سالن گیم‌اسپات از الکس د جورجیو، کارگردان استودیو وارگیمینگ، پرسیده شد که ایا بازی World of Tanks 2 ساخته خواهد شد یا نه؟ وی به صورت مستقیم اعلام کرد که خیر ساخته نخواهد شد.

وی در ادامه صحبت‌های خود افزود که آن‌ها به بازی World of Tanks به عنوان یک اثر سرویس دهنده نگاه می‌کنند و قصد دارند از طریق محتویات و به روزرسانی‌های بیشتر، دنیای آن را گسترش دهند. با توجه به این گفته، حداقل فعلا خبری از ساخت دنباله برای این بازی نخواهد بود. الکس د جورجیو در این باره می‌گوید:

این تکامل مداوم نشان بازی ما است و ساخت دنباله برای آن، برای‌مان معنی ندارد

صحبت‌های د جورجیو دقیقا همانند صحبت‌های تیم سازنده بازی Rocket League و بازی PlayerUnknown's Battlegrounds است که در گذشته اعلام کرده بودند که قصد دارند با محتویات بیشتر، بازی‌های خود را گسترش داده و مخاطبان بیشتری را جذب کنند. در کل بازی‌هایی که حکم سرویس دهنده هستند، این روزها مورد توجه توسعه دهنده‌های مختلفی قرار گرفته‌‌اند و زمانی که شما محتویات بیشتری را ارائه دهید، کاربرها همچنان به بازی کردن ادامه داده و پول خرج می‌کنند.

همچنین بسیاری از توسعه دهندگان با ساخت بازی‌های رایگان نظیر World of Tanks موافق بوده و قرار دادن پرداخت‌های درون برنامه‌ای را امری حیاتی برای این دسته از بازی‌ها می‌دانند. آن‌ها بر این باور هستند که این ویژگی‌ها سبب می‌شود مدام محتویات مختلفی را توسعه دهید وگرنه بازیکنان بازی شما را رها خواهند کرد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده