نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۹

پوسترهای چینی شخصیت‌های فیلم Justice League منتشر شد

به‌تازگی پوسترهای چینی جدیدی از فیلم لیگ عدالت (Justice League) منتشر شده که قهرمانان نمادین داستان را با سبک جالب و جدیدی به تصویر کشیده است.

هرچند که مطمئنا طرفداران کمپانی دی سی و قهرمانان آن نمی‌توانند این تاریخ را از ذهن خود بیرون کنند اما برای یادآوری اینکه فیلم Justice League (لیگ عدالت) در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) اکران خواهد شد، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مجموعه‌ای از پوسترهای جدید چینی به تازگی منتشر شده است. در این پوسترها که محوریت اصلی آن شخصیت‌های نمادین داستان فیلم لیگ عدالت است، سبک جدیدی از به تصویر کشیدن بتمن، سوپرمن، آکوامن، واندر وومن، فلش و سایبورگ را به ما نشان می‌دهد.

حالا که فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) کم کم در حال نزدیک شدن به زمان اکران و همچنین در حال آماده سازی برای این رویداد است، باید این را هم باور کنیم که کمپانی برادران وارنر قصد استفاده از این موقعیت را داشته و تصمیم دارد که فعالیت‌های تبلیغاتی و بازاریابی فیلم لیگ عدالت را نسبت به قبل افزایش دهد. براساس اخبار اعلام شده، قرار است فیلم لیگ عدالت به طور همزمان در سرتاسر جهان اکران شود و این تطبیق تاریخ روز و تاریخ اکران، باعث خواهد شد تا فروش اولین هفته فیلم جالب به نظر برسد،‌ هر چه که باشد، فیلم قرار است در دو بازار بزرگ سینمای چین و آمریکا به طور همزان اکران شود. پس می‌توان منتظر یک رقم فروش نجومی باشیم. از آنجایی که فیلم Wonder Woman (واندر وومن) اوایل سال جاری اکران شد و تا حد خیلی زیادی مرز انتظارات را در هم شکست و به موفقیت‌های خیلی زیادی رسید، باید باور داشته باشیم که کمپانی برادران وارنر به شدت امیدوار است که فیلم لیگ عدالت هم به این حجم از رکورد شکنی و موفقیت (چه از نظر فروش و چه از نظر نقدها و نظرات مثبت بینندگان و منتقدان) دست یابد. 

بن افلک در نقش بروس وین/بتمن، گل گدوت در نقش دیانا پرینس/واندر وومن، هنری کویل در نقش کلارک کنت/سوپرمن، جیسون موموآ در نقش آرتور کری/آکوامن، ازرا میلر در نقش بری آلن/فلش، ری فیشر در نقش ویکتور استون/سایبورگ، ویلم دفو در نقش نیوییدس والکو، جسی آیزنبرگ در نقش لکس لوثر، جرمی جان آیرونز در نقش آلفرد پنی ورث، داین لین در نقش مارتا کنت (مادر کلارک کنت یا سوپرمن)، کانی نیلسن در نقش ملکه هیپولیتا (مادر دیانا پرینس یا واندر وومن)، بیلی کروداپ در نقش هنری آلن (پدر بری آلن یا فلش)، امبر هرد در نقش مرا، جی. کی. سیمونز در نقش کمیسر جیم گوردن و امی ادامز در نقش لوئیس لین از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور داشته و به ایفای نقش می‌پردازند.

Justice League - Batman

بروس وین که امید و ایمانش به انسان‌ها را از دست داده بود، با دیدن از خودگذشتگی و فداکاری سوپرمن توانست دوباره ایمانش را به دست آورد و همین کار سوپرمن برای او الهام‌بخش و به نوعی تجدید قوا بود تا همانند گذشته دوباره به دوران ابرقهرمانی‌اش بازگردد. او که حالا دایانا را به عنوان یک متحد در کنار خودش دارد، می‌تواند با دشمنان قوی‌تر و خطرناک‌تری مقابله کند. بتمن و واندر وومن قصد دارند برای مقابله با خطری که به تازگی به وجود آمده و زمین را به شدت تهدید می‌کند، هرچه سریع‌تر تیمی از فراانسان‌ها را تشکیل دهند. اما با وجود تشکیل لیگ بی‌سابقه‌ای از قهرمانان مانند لیگ عدالت، ممکن است برای نجات زمین از دست این حمله فاجعه‌بار خیلی دیر شده باشد.

این فیلم در ابتدا توسط زک اسنایدر کارگردان فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice (بتمن علیه سوپرمن: صبح عدالت) و فیلم Man of Steel (مرد پولادین) کارگردانی شده بود و بعد از آن به جاس ویدون کارگردان فیلم The Avengers (انتقام جویان) و فیلم The Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) محول شد که او وظیفه کارگردانی فیلمبرداری مجدد بعضی بخش‌های این قسمت و دنباله آن و همچنین نظرات کامل بر روی مراحل پس از تولید آنها را هم برعهده دارد. در ابتدا ایده اصلی فیلم توسط خود زک اسنایدر و کریس تریو خلق شد و بعد از آن به قلم خود جاس ویدون و کریس تریو شاخ و برگ داده شد و تبدیل به یک فیلمنامه مناسب برای ساخت فیلم شد.

در این میان یادآوری می‌شود که فیلم Justice League برای اکران در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۶ آبان ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.

Justice League - Superman


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده