نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۲۹

درایور کارت‌های گرافیک انویدیا با هدف بهبود عملکرد Destiny 2 منتشر شد

انویدیا نسخه جدید درایور کارت‌های گرافیکی خود را منتشر کرد که باعث بهبود عملکرد بازی‌های Destiny 2 و Assassin's Creed Origins می‌شود.

نسخه پی‌سی بازی Destiny 2 فردا منتشر خواهد شد و حال در آستانه انتشار این بازی، کمپانی انویدیا جدید‌ترین نسخه از درایور کارت گرافیک خود را منتشر کرده که باعث بهبود عملکرد این اثر خواهد شد. انویدیا در جریان نمایشگاه E3 2017 اعلام کرد که با استودیو بانجی و کمپانی اکتیویژن همکاری می‌کند تا بازی Destiny 2 به بهترین شکل روی کارت‌های گرافیکی این شرکت اجرا شود. 

از طرف دیگر، انویدیا اعلام کرده که کاربران باید پیش از تجربه بازی Destiny 2، جدید‌ترین نسخه کارت‌های گرافیک این شرکت را دانلود کنند؛ چرا که این درایور باعث می‌شود تا بازی به بهینه‌ترین شکل ممکن روی کارت‌های انویدیا اجرا شود. همچنین این شرکت کارت‌های سری 10 خود را برای تجربه ساخته جدید بانجی پیشنهاد کرده است. 

در نهایت، انویدیا این امکان را برای خریداران کارت‌های گرافیکی منتخب GTX 1080 و GTX 1080Ti و همچنین سیستم‌ها و لپ‌تاپ‌های مجهز به این دو کارت گرافیکی فراهم کرده تا یک نسخه رایگان از بازی Destiny 2 را دریافت کنند. این امکان تا تقریبا یک ماه آینده فراهم است. 

لازم به ذکر است که درایور جدید کارت‌های گرافیکی انویدیا، باعث بهبود عملکرد بازی Assassin's Creed Origins نیز خواهد شد. 


منبع انویدیا
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده