// دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۹

ویدیویی از ویژگی های آپدیت پاییز ایکس باکس وان منتشر شد

طبق پادکست منتشر شده توسط لری هرب، امکانات جدید و تاریخ انتشار به‌روزرسانی پاییز کنسول ایکس باکس وان مشخص شد.

مایکروسافت با انتشار ویدیویی جدید در وب کست «This Week On Xbox» از انتشار به‌روزرسانی پاییز ایکس باکس در هفته آینده برای کاربران ایکس باکس وان خبر داد.

در این ویدیو لری هرب ملقب به «میجر نلسون» با هریسون هافمن و رانیکا کرجیوال، دو تن از مدیران ارشد برنامه نویسی ایکس باکس به گفتگو در مورد به‌روزرسانی پاییز کنسول ایکس باکس وان که هفته آینده منتشر خواهد شد، می‌پردازد.

 طبق ویدیوی منتشر شده، ویژگی‌های زیادی به داشبورد کنسول ایکس باکس وان اضافه شده که از جمله آن‌ها می‌توان به اضافه شدن قسمتی بر صفحه خانگی کنسول ایکس باکس وان اشاره کرد که کاربران می‌توانند برای دسترسی ساده‌تر و سریعتر به دوستان و بازی‌های‌ خود، آنها را بر روی این قسمت قرار دهند. همچنین روی منوی Guide تغییرات زیادی اعمال شده و با زیر منوهایی که برای آن در نظر گرفته شده، دسترسی به تمام قسمت‌های کنسول را با سرعت بیشتری نسبت به قبل برای کاربران فراهم می‌کند، بدون آن که بازیکنان مجبور باشند از داخل بازی خارج شوند.

اپلیکیشن جدید Xbox Assist نیز همراه با این بروزرسانی به کنسول ایکس باکس وان اضافه می‌شود که برای نکات و ترفند‌های کنسول، راهنمای عیب یابی کنسول و پشتیبانی سیستم اچیومنت‌ها در نظر گرفته شده است.

ويژگی دیگر این آپدیت، منوی جدید Broadcast & Capture است که امکانات جالبی برای استریم کنندگان فراهم می‌کند. یکی از این امکانات که مدتی پیش برای کاربران ایکس باکس اینسایدر نیز در دسترس قرار گرفته بود، پشتیبانی از وبکم‌های USB است. البته از وب‌کم هم می‌توانید برای استریم بازی‌ها و هم برای تماس تصویری برنامه Skype استفاده کنید.

در پایان شما می‌توانید ویدیوی مصاحبه لری هرب با برنامه نویسان ایکس باکس را مشاهده کنید که به معرفی امکانات جدید ایکس باکس وان می‌پردازد. طبق اعلام لری هرب، این بروزرسانی هفته آینده برای کاربران ایکس باکس وان و ایکس باکس وان اس منتشر می‌شود. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده