// یکشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۰

معرفی بازی موبایل Guns, Cars, Zombies

بازی موبایل Guns, Cars, Zombies را می‌توان یکی از جذاب‌ترین و نوآورانه‌ترین بازی های زامبی محور دانست. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

بازی های زامبی محور روی پلتفرم موبایل معمولا از جذابیت خوبی برخوردار هستند و مخاطبان زیادی را به خود جذب می‌کنند. در میان بازی های زامبی محور، اگر به دنبال یک بازی زامبی کشی می‌گردید که نوآورانه باشد، بازی Guns, Cars, Zombies گزینه مناسبی است. بازی اندروید و آیفون Guns, Cars, Zombies همانند سایر بازی‌های زامبی محور، روایت‌گر دنیایی است که توسط یک ویروس مبتلا شده و ساکنین، به زامبی‌های دیوانه تبدیل شده‌اند. حال تنها راه نجات، بقا و زنده ماندن در میان انبوهی از زامبی‌هایی است که اگر غفلت کنید، شما را خواهند خورد.

اولین نکته جالبی که با شروع بازی موبایل Guns, Cars, Zombies به آن برخواهید خورد، بخش انتخاب شخصیت بازی است. تعدادی شخصیت مختلف و شدیدا متنوع از یکدیگر را می‌توانید انتخاب کنید و به بازی کردن بپردازید. در اینجا نکته جالب این است که تقریبا یک پاراگراف در مورد داستان و ویژگی‌های شخصیت‌ها نوشته شده است.

بازی موبایل Guns Cars Zombies

با انجام مراحل داستانی، سایر بخش‌های بازی در دسترس قرار می‌گیرند

در ادامه با شروع بازی، با نحوه بازی کردن آشنا خواهید شد و زمانی که وارد نقشه بازی می‌شوید، بخش‌های مختلفی را مشاهده خواهید کرد که در ابتدا قفل هستند و تنها بخش آزاد بازی، حالت داستانی است. دنیای بازی Guns, Cars, Zombies تشکیل شده از چپترهای مختلف که در جریان هرکدام از آن‌ها شاهد یک سری استیج مختلف هستیم. حال هر استیج، دارای یک سری ماموریت است که با انجام دادن آن‌ها پول و آیتم‌های مختلفی را دریافت می‌کنید. اما می‌رسیم به نحوه بازی کردن و سبک و سیاق بازی که ترکیبی از بازی‌های ریسینگ، رانر و زامبی محور است. شما در اتومبیل جنگی خود سوار هستید و تا آن‌جایی که سوخت دارید، باید رانندگی کنید و در کنار آن، زامبی‌ها را از بین ببرید و از موانع دوری کنید. با برخورد به موانع داخل بازی، از Armor شما کسر خواهد شد و در صورت خالی شدن نوار Armor اتومبیل شما منفجر می‌شود. البته در بازی موبایل Guns, Cars, Zombies برد و باخت معنی ندارد. اینکه سوخت شما به اتمام برسد یا منفجر شوید اصلا مهم نیست؛ مهم این است که تا قبل از رخ دادن این وقایع، ماموریت‌هایی را که از شما خواسته شده است انجام داده باشید. برای مثال در استیج اول چپتر یک، بازی از شما می‌خواهد که هفت زامبی را بکشید.

نحوه بازی کردن و ارتقای اتومبیل، شما را یاد بازی‌های اتومبیل جنگی می‌اندازد

حال پس از انجام ماموریت‌ها، پیشروی شما در استیج مورد نظر صرفا رتبه شما را بهتر خواهد کرد و در انتها آیتم‌های بهتری را دریافت می‌کنید. رفته رفته با پیشروی در خط داستانی، سایر حالت‌ها و بخش‌های بازی نیز در دسترس شما قرار می‌گیرد و دنیای بازی صرفا به چپترها و استیج‌های مختلف ختم نمی‌شود. برای مثال، در یکی از حالت‌های بازی شما پشت یک Turret می‌نشینید و باید تا انتهای مرحله، تعداد مشخصی از زامبی‌ها را بکشید یا اینکه بخش ساخت‌وساز برای شما در دسترس قرار می‌گیرد که می‌توانید آیتم‌های بازی با ارزش پایین را به آیتم‌های ارزشمند تبدیل کنید. با انجام این مراحل و مراحل داستانی بازی، یک سری آیتم‌ که معمولا پیچ و مهره و آچار است دریافت می‌کنید. در بخش شخصی‌سازی اتومبیل‌تان می‌توانید قدرت بدنه یا سوخت بازی را افزایش دهید. همچنین هنگامی که هزینه یک اتومبیل بهتر و قوی‌تر را به دست آوردید، بهترین کار این است که اتومبیل جدیدتری را خریداری کنید و آن را ارتقا دهید.

بازی موبایل Guns Cars Zombies

در آخر، بازی اندروید و آیفون Guns, Cars, Zombies یک بازی متفاوت و سرگرم‌کننده نسبت به سایر بازی‌های زامبی محور است و جدای از بخش داستانی، محتویات قابل قبولی را در اختیار شما قرار می‌دهد که انجام دادن آن‌ها راه رسیدن به مراحل آخر بازی را ساده‌تر می‌کند.

دانلود بازی اندروید و آیفون موبایل Guns, Cars, Zombies


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده