// پنجشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۳

کاز هیرای: پلی استیشن VR شروع بسیار خوبی داشته است

در جریان نمایشگاه CES 2017 کاز هیرای اعلام کرد که پلی‌استیشن VR شروع بسیار خوبی داشته و پلی‌استیشن 4 با قدرت در حال پیشروی است.

طی کنفرانس خبری سونی در جریان نمایشگاه CES 2017 کاز هیرای، مدیر ارشد بخش اجرایی سونی، اعلام کرد که با اینکه در چهارمین سال از عرضه پلی‌استیشن 4 هستیم ولی این کنسول همچنان با قدرت در حال پیشروی است و از آن طرف هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR شروع بسیار خوبی را تجربه کرده است.

همچنین هیرای در این کنفرانس اعلام کرد که بخش سرگرمی موسیقیایی سونی در جریان یک همکاری با کایگو، نوازنده الکترونیکی، تجربه‌ای جدید برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR به ارمغان آورده است. وی در این باره می‌گوید:

و من فکر می‌کنم این موارد (اشاره به شروع خوب پلی‌استیشن VR) شامل اعداد نمی‌شود. پلی‌استیشن VR از ماه اکتبر عرضه شد و حتی در تعطیلات سال نو نیز روزهای خوبی را سپری کرد. به لطف این هدست واقعیت مجازی توانستیم تجربیات دراماتیک و متحول کننده‌ای در بخش گیمینگ را در اختیار کاربران قرار بدهیم ولی فقط این بخش را هدف نگرفته‌ایم.

سونی قصد دارد با راه اندازی یک ترند جدید بنام One Sony برای محصولات و محتویات خود در بخش‌های مختلف نظیر فیلم، موسیقی، تلویزیون و موارد دیگر به وجود آورد.

برای مثال بخش سرگمی موسیقیایی سونی در جریان یک همکاری با کایگو تجربه‌ای جدید در زمینه موسیقی برای کاربران واقعیت مجازی به ارمغان آورده است و می‌توانید از همین امروز آن را تجربه کنید. همچنین کاربرانی که در این کنفرانس حضور ندارند با مراجعه به فروشگاه پلی‌استیشن می‌توانند از این تجربه جدید استفاده کنند.

این تجربه جدید در واقع یک آهنگ بنام Carry Me ساخته کایگو است که نسخه واقعیت مجازی آن با نام Carry Me: the VR experience در فروشگاه پلی‌استیشن با قیمت ۱/۹۹ دلار برای فروش قرار داده شده است.

تمام مقالات زومجی از نمایشگاه CES 2017 را از اینجا بخوانید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده