// پنجشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۳۲

تریلر داستانی جدید بازی Troll and I منتشر شد

تریلر داستانی جدیدی از بازی Troll and I منتشر شد.

بر‌طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو اسپیرال هاوس (Spiral House) و ماکسیموم گیمز (Maximum Games) تریلر داستانی جدیدی از محصول مشترک خود یعنی بازی Troll and I منتشر کرده‌اند. در مدت زمان یک دقیقه و ۱۶ ثانیه‌ای این تریلر، با کلیت داستانی بازی Troll and I و برخی از ویژگی‌های آن آشنا می‌شویم که در زیر می‌توانید آن را تماشا کنید:

| |

در خلاصه داستانی بازی Troll and I که بر روی وب‌سایت رسمی بازی منتشر شده، چنین آمده است:

در دل جنگل‌های شمال اروپا پسر جوانی به نام «اوتو» پس از آن‌که گروهی از شکار‌چیان بی‌رحم با هدف پیدا کردن موجودی افسانه‌ای وارد دهکده او شدند، مجبور به فرار از خانه‌اش می‌شود. در حالی که «اوتو»  برای نجات جان خود در جنگل سرگردان شده است، موجودی را که شکارچیان به دنبالش هستند پیدا کرده و رابطه دوستانه‌ای را با او برقرار می‌کند. از این‌جاست که ماجرا‌جویی‌های خطر‌ناک «اوتو» و «ترول» آغاز می‌شوند.

همچنین ویژگی‌های اصلی این بازی عبار‌تند از:

  • ماجرا‌جویی افسانه‌ای: همراه با «ترول» اسطوره‌ای در جنگل‌های شمال اروپا برای بقا تلاش کنید
  • حالت چند‌نفره Split-Screen: همراه با دوستتان بخش داستانی بازی را تجربه کنید
  • جا‌به‌جایی بی‌وقفه بین شخصیت‌ها: بدون لحظه‌ای درنگ بین شخصیت‌های «اوتو» و «ترول» جا‌به‌جا شوید و از توا‌نایی‌های منحصر‌به‌فرد هر‌یک در راستای پیش‌برد بازی بهره ببرید
  • مبارزات متنوع: بر‌اساس موقعیت نوع مبارزه خود را انتخاب کنید. با استفاده از پا‌های بزرگ «ترول» شکار‌چیان را له کنید یا مشت‌هایش به آن‌ها ضربه بزنید. «اوتو» می‌تواند حملات سریع انجام داده و با سرعت بالایی جا‌به‌جا شود
  • امکان ساخت سلاح: با جمع‌آوری مواد مختلف سلاح‌های مرگباری که برای بقا به آن‌ها نیاز دارید را بسازید

بازی Troll and I در تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۱۷  (۱ فروردین ۱۳۹۶) در آمریکا و ۲۴ مارس ۲۰۱۷ میلادی (۴ فروردین ۱۳۹۶) در اروپا بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان با قیمت ۴۹/۹۹ دلار عرضه خواهد شد. این بازی به صورت دیجیتالی و فیزیکی در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و هم‌اکنون می‌توانید از طریق فروشگاه آمازون و وب‌سایت رسمی بازی نسبت به پیش‌خرید آن اقدام کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده