نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

پوسترهای جدید فصل هفتم سریال The Walking Dead منتشر شد

شبکه AMC سه پوستر جدید از فصل هفتم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) را که در آن‌ها دو شخصیت ریک و نیگان قابل مشاهده هستند، منتشر کرده است.  در ادامه با زومجی همراه باشید.

پخش فصل هفتم سریال مردگان از ماه آینده آغاز می‌شود و همه طرفداران سریال منتظر هستند تا ببینید سرانجام نیگان چه شخصیتی را به قتل رسانده است. طرفداران سریال پیش بینی‌های زیادی را در مورد شخصیتی که توسط کاراکتر شرور و منفی این سریال به قتل رسیده‌ است، کرده‌اند و طبیعتا بیشتر تمرکز تبلیغات فصل هفتم این سریال بر روی شخصیت نیگان است. به تازگی ویدیوی کوتاهی از فصل هفتم سریال مردگان متحرک منتشر شده است و اکنون سه پوستر جدید از این فصل منتشر شده است. به نقل از وب‌سایت کولیدر، پوستر نخست با حضور ریک است که بر روی آن جمله «بهایش را خواهد پرداخت» قابل مشاهده است، در پوستر دوم که نیگان و چوب بیسبالش لوسی را مشاهده می‌کنیم، جمله «دنیای بعدی» را می‌توانیم مشاهده کنیم و در پوستر سوم به نظر می‌رسد نیگان در برابر دروازه الکساندریا است. شما در ادامه می‌توانید این سه پوستر را مشاهده کنید:

جفری دین مورگان نقش نیگان را در سریال مردگان متحرک بازی می‌کند. او نخستین بار در پایان فصل ششم این سریال ظاهر شد و فصل ششم با این ادعا که نیگان جان یکی از شخصیت‌های اصلی سریال را گرفته است به پایان رسید. هویت این شخصیت در شروع فصل هفتم مشخص می‌شود. نورمن ریداس، بازیگر نقش داریل دیکسون در سریال مردگان متحرک، در مصاحبه اخیرش با وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی در مورد تاثیر مرگ یکی از شخصیت‌ها بر روی شخصیت‌های دیگر این سریال توضیحاتی داده است. او در این رابطه می‌گوید:

گروه در این لحظه از هم کاملا شکسته و جدا شده است. نیگان آمده است تا همه چیز را به طور کامل متزلزل کند. وفاداری و در سوی دیگر ایمان به خودمان را به طول کامل شکسته است و هر فرد به طور کامل شکسته است و همه ما دیگر این راه را ادامه نخواهیم داد. برخی آن را پذیرفته‌اند، برخی با آن مبارزه می‌کنند، افراد سوال‌های زیادی دارند. افراد با انگشت اشاره هم را نشان می‌دهند و یکدیگر را سرزنش می‌کنند، دیگر چیزی تا از بین رفتن کامل تمام افراد گروه باقی نمانده است.

پخش فصل هفتم سریال مردگان متحرک از شبکه AMC، از تاریخ ۹ اکتبر (۱۸ مهر) امسال آغاز می‌شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده