نویسنده: محمد شیرزاده
// یکشنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۲

رابرت کرکمن پایان کمیک The Walking Dead را تغییر داده است

رابرت کرکمن، نویسنده کمیک بوک و یکی از سازندگان سریال «مردگان متحرک» (The Walking Dead)، اعلام کرد که پایان کمیک این مجموعه را تغییر داده است. با زومجی همراه باشید.

رابرت کرکمن در جریان پانل اسکای باند در نمایشگاه کامیک کان 2016 به پاسخ دادن به سوالات هواداران پرداخت. کرکمن که همه او را به خاطر طعنه‌ها و شوخ طبعی‌اش می‌شناسند به سوال یکی از هواداران در مورد پایان کمیک The Walking Dead پاسخ داد. کرکمن در پاسخ به سوال این هوادار گفت که این سری کمیک در ابتدا قرار بوده زودتر از چیزی که خوانندگان انتظار داشتند به پایان برسد:

پایان تغییر پیدا کرده است. نسخه‌ای از داستان وجود داشت که قرار بود پایان داستان جایی باشد که همه به الکساندریا می‌رسند.

با توجه به صحبت‌های کرکمن، به نظر می‌رسد وی قصد داشته خیلی وقت پیش و در شماره ۶۹ کمیک The Walking Dead را به پایان برساند. با این حال به تازگی شماره ۱۵۷ این کمیک منتشر شده است.

اگر بخواهیم صحبت‌های کرکمن را موشکافی کنیم، طبق گفته‌های وی پایان داستان چندین بار تغییر کرده است. اندرو لینکولن، ستاره سریال «مردگان متحرک» اعتراف کرد که هیچ اطلاعی از زمان پایان داستان ندارد. با این حال وی در مورد تعامل بین کمیک و سریال گفت:

من در این رابطه اطلاعی ندارم. کمیک بوک هنوز در حال انتشار است و اسکات گیمپل گفته است که احتمال دارد سریال و کمیک بوک به طور همزمان به پایان برسند و این می‌تواند جالب باشد. بهتر است در این رابطه از رابرت کرکمن سوال کنید.

هر فصل سریال که می‌گذرد، آن را به شرایط کنونی کمیک بوک‌ها نزدیک‌تر می‌کند و هر قسمت تعداد زیادی از داستان‌های سری کمیک‌ها را بازگو می‌کند. با وجود اینکه پیچش‌هایی وجود داشته است، سریال توانسته المان‌های اصلی کمیک بوک‌ها مثل شخصیت‌های کلیدی نظیر «فرماندار»، «شیوا»، «نیگان» و موارد دیگر را به تصویر بکشد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده