// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۰۲

سازندگان Pokemon Go در حال کار بر روی بازی های جدید هستند

در جریان آخرین گفت و گوی جان هنک با گیم اینفورمر، استودیو نیانتیک لبز پس از کسب موفقیت‌های خود در بازی Pokemon Go، در حال کار بر روی پروژه‌های جدید است. با زومجی همراه باشید.

اینکه متوجه شویم استودیو نیانتیک لبز، سازنده بازی Pokemon Go، در حال کار بر روی پروژه‌ای جدید است، اصلا دور از انتظار نیست. پس از موفقیت زیاد این بازی بنظر می‌رسد تیم سازنده در حال توسعه بازی‌های جدیدی هستند. در جریان گفت و گوی جدید جان هنک، مدیرعامل استودیو نیانتیک لبز، با مجله گیم اینفورمر، وی به این قضیه اشاره کرده که پس از موفقیت‌های زیاد Pokemon Go، حال قصد دارند تا پروژه‌های دیگری را برای موفقیت بیشتر توسعه دهند. همچنین به این معتقدند که آن‌ها با خلق Pokemon Go یک پلتفرم جدید را خلق کرده‌اند. وی در این باره می‌گوید:

ما همیشه در تلاش بودیم تا بازی بسازیم که در آینده از آن به عنوان یک الگو استفاده شده و بازی‌های دیگری بر پایه و اساس آن ساخته شود. همچنین بازی که علاوه‌بر موارد ذکر شده بتواند حسی فراتر از بازی کردن را به مخاطب القا کند. به عبارتی جدای از تجربه بازی کردن، بتوانید تجربیات اجتماعی، اکتشاف و حتی تمرین و ورزش کردن را هم در کنار آن تجربه کنید. خلق این ایده (اشاره به صاحب سبک بودن Pokemon Go) به عنوان یک چشم انداز برای آینده کاری ما به حساب می‌آید. از این‌رو چند پروژه جدید را در دست ساخت داریم که هنوز مراحل اولیه را سپری می‌کنند. قطعا در آینده خبرهای بیشتری حول این بازی‌ها از سوی ما خواهید شنید.

همچنین در ادامه از وی در مورد رقابت کردن با سایر استودیوها یا بازی آن‌ها حول واقعیت افزوده و تجربیاتی نظیر Pokemon Go پرسیده شد. جان هنک در این باره می‌گوید:

به نظر من این یک رقابت سالم خواهد بود. حال ما یک میدان رقابتی داریم که هر توسعه دهنده، سازنده و طراحی می‌تواند در آن به رقابت کردن بپردازد. در این محیط جا برای تمامی اشخاصی که قصد دارند گیم‌پلی و دنیایی جدید در این سبک خلق کنند وجود دارد و بخوبی می‌توانند تجربیات جدیدی را در اختیار مخاطبان قرار دهند. این واقعا یک نکته مثبت است که بتوانید بازی خلق کنید که کاربر را از خانه و نشستن در یک نقطه دور کرده و تحرک داشتن بخش اصلی آن باشد.

در آخر هنک افزود که تیم سازنده قصد دارد تا یک سری نوآوری جدید در بازی Pokemon Go قرار دهد تا این بازی بیش از پیش بتواند کاربران را جذب خود بکند. در همین راستا بزودی شاهد Buddy System خواهیم بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده