نویسنده: سجاد پاک آیین
// شنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۰۲

تریلر جدیدی از گیم‌ پلی بخش زامبی بازی Rise of the Tomb Raider منتشر شد

امروز تریلر جدیدی از بخش زامبی بازی Rise of The Tomb Raider منتشر شد که در این تریلر شاهد روند گیم‌پلی این بخش خواهیم بود. با زومجی همراه باشید.

بازی Rise of The Tomb Raider که سال گذشته به صورت انحصار زمانی برروی کنسول ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و پی‌سی منتشر شده بود، حال پس از یک‌سال به مناسبت ۲۰ سالگی این مجموعه با محتوای جدید برروی کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. این بازی به همراه تمامی محتواهای منتشر شده و بخش جدید co-op و زامبی و پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی برروی کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. همچنین بخش‌های جدید این بازی برای کنسول ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی نیز عرضه خواهند شد.

استودیو کریستال داینامیکس تریلر جدیدی از گیم‌پلی بخش زامبی بازی Rise of The Tomb Raider منتشر کرده است. بخش زامبی Lara's Nightmare نام دارد که در این بخش لارا کرافت با زامبی‌ها روبرو خواهد شد. این تریلر مربوط به ویدیوی پخش شده این بازی در غرفه استودیو کریستال داینامیکس در نمایشگاه گیمزکام است که افراد بسیار زیادی این تریلر را در غرفه کریستال داینامیکس تماشا کرده‌اند. شما می‌توانید این تریلر زیبا را در پایین تماشا کنید:

|

نسخه ۲۰ سالگی Rise of The Tomb Raider در روز ۲۰ مهر برروی کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده