// چهار شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹

کارن گیلان به جمع بازیگران دنباله Jumanji اضافه شد

روز گذشته کمپانی سونی تایید کرد که کارن گیلان (Karen Gillan) به جمع بازیگران دنباله جومانجی (Jumanji) اضافه شده و نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

در حدود یک سال پیش کمپانی سونی اعلام کرد که قصد دارد اقتباس جدیدی از کتاب جومانجی و دنباله‌ای بر فیلمی با نام مشابه محصول سال ۱۹۹۵ بسازد. حال این کمپانی تایید کرده است که کارن گیلان بازیگر نقش «نبولا» در فیلم سینمایی Guardians of the Galaxy و «امی پاند» در سریال تلویزیونی Doctor Who به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده و قرار است نقش مهمی را ایفا کند. وب‌سایت Deadline، کارن گیلان را «آخرین تکه پازل بازیگران» دنباله جومانجی توصیف کرده است. برطبق گزارش این وب‌سایت، او ایفاگر شخصیتی به نام «مارتا» خواهد بود. تمامی اطلاعات منتشر شده از این شخصیت تنها به نام آن ختم می‌شود و ارتباط و تاثیر وی در داستان همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اما به رغم ماه‌ها جستجو برای بازیگر مناسب برای این نقش و عبور کارن گیلان از سد چندین بازیگر درجه یک، می‌توان استنباط کرد که شخصیت «مارتا» اهمیت بسیاری در داستان خواهد داشت.

کارن گیلان در ۲۸ نوامبر ۱۹۸۷ در شهر لس آنجلس، ایالت کالیفرنیا متولد شد. این هنرمند ۲۸ ساله که دارای مدرک لیسانس بازیگری است علاوه بر Guardians of the Galaxy و Doctor Who در فیلم‌ها و سریال‌های The Big Short ،The Circle ،Oculus و Selfie به ایفای نقش پرداخته و نقش «نبولا» را در Guardians of the Galaxy Vol. 2 نیز تکرار خواهد کرد. فیلم سینمایی جومانجی که توسط جیک کاسدان، فرزند لاورنس کاسدان، نویسنده مشهور مجموعه جنگ ستارگان کارگردانی شده و علاوه بر کارن گیلان، بازیگرانی از جمله دواین «راک» جانسون، کوین هارت، جک بلک و نیک جوناس در آن به هنرنمایی خواهند پرداخت، برای اکران در ۲۸ جولای ۲۰۱۷ (۶ مرداد ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. در زیر تصویری از کارن گیلان در نقش «نبولا» را مشاهده می‌کنید.

Nebula

در فیلم قبلی جومانجی مشاهده کردیم شخصیتی که ایفای نقش آن را مرحوم رابین ویلیامز برعهده داشته است، در دوران جوانی در یک بازی تخته‌ای به دام می‌افتد. اما پس از گذشت سال‌ها به همراه تمام موجودات و شخصیت‌های این بازی آزاد شده و دنیا را به آشوب می‌کشد. این فیلم با استقبال نسبی منقدین روبه‌رو شد و توانست در حدود ۴ برابر بودجه ۶۵ میلیون دلاری خود کسب درآمد داشته باشد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده