نویسنده: محسن بیگی نیا
// یکشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۳

مایکروسافت برنامه‌های جدید خود برای ویندوز 10 و خانواده محصولات Surface را اعلام کرد

مایکروسافت (Microsoft) در کنفرانس بین المللی که به طور سالیانه با حضور شرکایش برگزار می‌شود از برنامه‌ها و سرویس‌های جدیدش برای خانواده‌ی سرفیس (Surface) و ویندوز 10 رونمایی کرد. با زومجی همراه باشید.

مایکروسافت در کنفرانس جهانی شرکا در تورنتو چند سرویس اشتراکی جدید، از جمله سرویس‌هایی برای سرفیس و ویندوز 10،  را معرفی کرد. البته، این اخبار بیشتر روی دادن گزینه‌های بیشتر به شرکا متمرکز شده است که در مقابل به زیرساخت‌های مایکروسافت کمک خواهد کرد. مایکروسافت اکنون ۱۰ هزار نمایندگی فروش دارد که از رقم ۵ هزار نمایندگی اکتبر گذشته بالاتر است.

اول از همه، ارائه دهندگان خدمات ابری (Cloud Solution Providers) مایکروسافت و توزیع کنندگان مجاز سرفیس اکنون می‌توانند «سرفیس به عنوان یک سرویس» (Surface as a Service) را بفروشند. این بدان معنی است که دستگاه‌های خانواده‌ی سرفیس در کنار سرویس‌های ابری مدیریت شده، آفیس 365، ویندوز 10 و نرم افزارهای دیگر فروشندگان نرم افزار مستقل (ISV)  از طریق خدمات مدیریت شده در اختیار نمایندگی‌های فروش شرکت و مصرف کنندگان قرار خواهند گرفت.

Surface

علاوه بر این مایکروسافت برنامه «خرید چند ملیتی محصولات سرفیس» را نیز با اضافه کردن خرده فروش‌هایی مانند سی‌دی‌دبلیو (CDW)، اینسایت (Insight)، اس‌اچ‌آی (SHI) و زونز (Zones) گسترش داده است. این نمایندگی‌های فروش اکنون می‌توانند به مشتریان تجاری خودشان دستگاه‌ها و وسایل جانبی سرفیس را پیشنهاد بدهند. در پایان، مایکروسافت با آی‌بی‌ام (IBM) و «بوز آلن همیلتون» (Booz Allen Hamilton) برای ارائه‌ی راه حل‌های مخصوص برای صنایعی که با سرفیس کار می‌کنند شریک شده است؛ آی‌بی‌ام پیشنهادهایی را برای سرویس‌های مالی و عرضه‌ی محصولات در بخش مصرف کنندگان ارائه خواهد داد در حالی که «بوز الن همیلتون» پیشنهادهایی را برای دولت‌ها، بخش عمومی و بهداشت و درمان فراهم خواهد کرد.

در بخش ویندوز هم، مایکروسافت از نسخه‌ی Windows 10 Enterprise E3 در بخش ارائه دهندگان خدمات ابری رونمایی کرد. در پاییز امسال، بخش تجاری خواهد توانست در ازای پرداخت ۷ دلار برای «یک رایانه در ماه» از توانایی‌های امنیتی و مدیریتی در رده‌ی سازمانی استفاده کند.

مایکروسافت می‌گوید ۹۶ درصد از مشتری‌های تجاری‌اش رایانه‌های فعال مجهز به ویندوز 10 دارند. به عبارت دیگر شرکای آنها فرصت‌های زیادی برای فروش محصولی دارند که همین الان هم مورد توجه جدی بخش تجاری قرار گرفته است. مایکروسافت از شرکایش خواسته است تا ایده‌های زیر را عملی کنند:

  • افزایش امنیت
  • ساده سازی صدور مجوز و توسعه
  • فناوری اطلاعات (IT) مدیریت شده توسط شرکا

در واقع شرکای مایکروسافت در بخش ارائه دهندگان خدمات ابری خواهند توانست «بسته‌ی کامل فناوری اطلاعات» مایکروسافت مانند ویندوز 10، آفیس 365، داینامیکز آژور (Dynamics Azure) را به عنوان یک پیشنهاد یکپارچه به مشتریان تجاری خود پیشنهاد دهند.

منبع: Venturebeat


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده