نویسنده: نیما فرشین
// دوشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۲۲

معرفی بازی موبایل ایرانی «بچه محل»؛ صعود مرد حبابی

درگذشته به معرفی «بچه پرروها» یکی از بازی‌های استودیو پلی پکس گیمز پرداختیم. حال در ادامه این مطلب می‌خواهیم اثر دیگری از این استودیو موفق را به شما معرفی کنیم که «بچه محل» نام دارد. با زومجی همراه باشید.

پلی پکس گیمز استودیو مهمی در میان دیگر توسعه‌دهندگان ایرانی به شمار می‌آید. چرا که دو بازی «بچه پرروها» و «بچه محل» هر دو توانسته‌اند مجوز انتشار روی گوگل‌پلی و آیتونز را بدست آورند. از این رو، آثار این استودیو باید از خوش‌ساختی و ویژگی‌های خاصی برخوردار باشند تا بتوانند در کنار بازی‌های غربی خودی نشان دهند و مخاطبین خود را در میان آثار قدرتمند عرضه شده در این دو فروشگاه بزرگ بدست آورند. هر دو بازی «بچه پرروها» و «بچه محل» شباهت‌های بسیاری زیادی با هم دارند و شاید تنها در چند مورد ساده با هم تفاوت داشته باشند. همانند «بچه پرروها» باید کنترل مردی حبابی را بدست بگیرید و با ضربه زدن روی صفحه به کنترل آن بپردازید. این مرد حبابی که در فضای بازی معلق و سرگردان است، تنها یک هدف در ذهن خود می‌پروراند و آن پیمودن مسافت بیشتر و ثبت رکوردی تازه است.

bache mahal 1

برخلاف «بچه پرروها» که باید در آن مسیری افقی را طی می‌کردید، در «بچه محل» می‌بایست مسیر خود را به سمت بالا و به صورت عمودی ادامه دهید. اما در این راه موانعی نیز پیش‌روی شما ظاهر می‌شوند که با برخورد به آن‌ها بازی خاتمه می‌یابد و به مرحله ثبت رکورد منتقل می‌شوید. در این راه برای آسان‌تر شدن بازی نیز ویژگی‌هایی از سوی توسعه‌دهندگان در اختیار شما قرار گرفته است که می‌توانید با استفاده از آن‌ها با سرعت بیشتری به صعود خود ادامه دهید. علاوه بر گیم‌پلی ساده و جذاب بازی، کاراکتر‌های جالب و خوش آب و رنگ «بچه محل» بسیار به موفقیت این اثر کمک کرده است و شاید با دیدن برخی از کاراکتر‌های بازی لبخندی هم روی صورت‌تان بنشیند.

bache mahal 2

در کنار نکات مثبت بازی، موسیقی‌های آثار پلی پکس گیمز همیشه متفاوت و جذاب جلوه می‌کنند و «بچه محل» هم از این قضیه مستثنی نیست. موسیقی‌ها با گیم‌پلی بازی هماهنگی خوبی دارد. به طوریکه هنگام ضربه زدن روی صفحه، سگ‌هایی را مشاهده می‌کنید که سر ریتم خاصی در حال پارس کردن هستند. تمامی این نکات مثبت ریز و درشت آنقدر خوب در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند که سبب می‌شود آثار پلی پکس گیمز رنگ و بوی متفاوتی با دیگر آثار ایرانی داشته باشد و به نوعی توسعه‌دهندگان این بازی‌ها، امضای خود را روی آثارشان به جای بگذارند. در پایان باید گفت که بازی‌های پلی پکس گیمز همیشه از جذابیت خاصی برخوردارند و تجربه هر کدام از آثارشان می‌تواند به شدت سرگرم کننده باشد.

دانلود از کافه بازار | دانلود از آیتونز

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده