// چهار شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۳۰

Uncharted 4 طولانی‌ترین بازی این مجموعه خواهد بود

بدون شک بازی انحصاری Uncharted 4: A Thief's End، یکی از مهم‌ترین و موردانتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۶ است. حال طبق گفته نیل دراکمن، کارگردان آنچارتد 4: پایان یک دزد، این بازی طولانی‌ترین بازی سری خواهد بود. با زومجی همراه باشید.

مدت زیادی تا عرضه بازی Uncharted 4 باقی نمانده است و ارائه تریلرها و تصاویر جدید این بازی به وسیله استودیوی ناتی داگ منجر به اشتیاق هر چه بیشتر طرفداران برای تجربه این بازی اکشن-ماجراجویی شده است. در این نسخه هیچ‌ یک از بخش‌های داستانی حذف نشده‌اند، زیرا به اعتقاد نیل دراکمن، در این صورت به روند داستان و جریان حوادث بازی لطمه وارد می‌شد. این اعتقاد کارگردان بازی باعث شده تا Uncharted 4 به «طولانی‌ترین بازی سری آنچارتد» تبدیل شود. نیل دراکمن در این باره می‌گوید:

در مقطعی متوجه شدیم که امکان عرضه بازی در سال ۲۰۱۵ وجود ندارد زیرا مشغول کار بر روی توالی داستان بودیم. راه حل رفع این مشکل حذف توالی داستانی و بررسی امکان دریافت منطقی از داستان بدون این عنصر بود. در صورت انجام این عمل به داستان و روند پیشرفت آن لطمه وارد می‌شد. تمامی موارد گنجانده شده در این بازی از اهمیت خاصی در داستان برخوردار هستند. این پروژه بسیار جاه‌طلبانه است و طولانی‌ترین بازی سری آنچارند خواهد بود. همچنین بیشترین تنوع لوکیشن‌ها را نیز دارا است.

Uncharted 4 که آخرین بازی استودیوی ناتی داگ در سری آنچارتد نیز هست، پایان‌بخش ماجراجویی‌های «نیتن دریک» خواهد بود. سال‌ها از اتفاقات Uncharted 3: Drake's Deception می‌گذرد و ماجراجوی قهار (نیتن)  خود را بازنشست کرده و زندگی آرامی را با همسرش، «النا فیشر» می‌گذراند. اما با بازگشت «سم»، برادر نیتن که تصور می‌شد سال‌ها پیش مرده است، تمامی محاسبات خانواده دریک بهم می‌ریزد. سم رویای دستیابی به گنج دزدان دریایی  «لیبرتاتیا» و ناخدا «جیمز میسون» را در سر می‌پروراند. با اتحاد دو برادر، بازیکن‌ها برای چهارمین و آخرین‌بار شاهد ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز نیتن دریک خواهند بود.

Uncharted 4: A Thief's End که مدتی پیش ساخت آن به پایان رسیده است، در تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۶ (۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵) به صورت انحصاری بر روی پلتفرم پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده