نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰

بازی Mount and Blade: Warband برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می شود

بازی Mount and Blade: Warband یک بازی نقش آفرینی سندباکس است که در سال ۲۰۱۰ برای رایانه‌های شخصی عرضه شد و حال استودیو تیل ورلدز اعلام کرده که امسال نسخه ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 آن را هم عرضه خواهد کرد. با زومجی همراه باشید.

Mount and Blade: Warband یک بازی نقش آفرینی متفاوت است که در آن گیمر با آزادی عمل هرچه تمام، سبک بازی خود را انتخاب می‌کند و می‌تواند یک جنگجو شجاع یا یک تاجر ثروتمند باشد. بدون شک نقطه مثبت اصلی این بازی، گستردگی بیش از حد گیم‌پلی آن است که شامل حضور در میدان‌های نبرد وسیع، تجارت با شهر‌های مختلف و حتی اداره یک حکومت می‌شود. سیستم مبارزات بازی هم دقیقا حس در دست گرفتن یک شمشیر یا شلیک با کمان را به گیمر منتقل می‌کنند و همین عوامل باعث شدند تا بازی علی‌رغم داشتن گرافیک کاملا معمولی، به یک اثر موفق تبدیل شود.

این بازی ابتدا برای رایانه‌های شخصی ویندوز، مک و لینوکس عرضه شد و بعد‌ها نسخه اندروید آن نیز برای گوشی‌هایی با پردازنده تگرا منتشر شد. ساخت این اثر را استودیو Tale Worlds و انتشار آن را هم پارادوکس اینتراکتیو برعهده داشت. حال استودیو تیل ورلدز اعلام کرده که در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶، این بازی را برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 نیز عرضه خواهد کرد. وظیفه انتشار نسخه دیجیتالی این بازی برعهده خود استودیو تیل ورلدز و وظیفه انتشار نسخه فیزیکی آن هم برعهده کمپانی کاچ مدیا خواهد بود.

به‌علاوه نسخه دوم این بازی هم با نام Mount & Blade II: Bannerlord امسال برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد که روند ساخت آن از سال ۲۰۱۲ شروع شده است و داستان آن، پیش درآمدی بر داستان نسخه Warband خواهد بود.

منبع: The Sixth Axis


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده