نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

تماشا کنید: اولین تریلر از گیم پلی بازی Rising Storm 2: Vietnam

کمپانی تریپ‌وایر اینتراکتیو، سازنده و ناشر بازی Rising Storm 2: Vietnam، اولین تریلر را از گیم‌پلی این شوتر چند‌نفره منتشر کرده است که محیط‌های جنگلی کشور ویتنام را نشان می‌دهد. با زومجی و جزییات خبر همراه باشید.

بازی Rising Storm در سال ۲۰۱۳ و به صورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی ویندوزی در سبک شوتر چند‌نفره و با محوریت جنگ جهانی دوم عرضه شد و حتی توانست لقب بهترین بازی چندنفره پی‌سی را در آن سال از سایت پی‌سی گیمر دریافت کند. سازندگان بازی در استودیو Tripwire Interactive، نسخه دوم این اثر را با نام Rising Storm 2: Vietnam در جریان کنفرانس اختصاصی پی‌سی در نمایشگاه E3 2015 معرفی کردند که برخلاف نسخه اول از جنگ جهانی دوم فاصله گرفته و این بار سراغ حمله آمریکا به کشور ویتنام رفته است. حال اولین ویدیو از گیم‌پلی بازی منتشر شده که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید:

|

همان‌طور که در ویدیو هم تماشا کردید، محیط‌های جنگلی، هلی‌کوپتر‌های مشهور آمریکا در طی نبرد ویتنام و موسیقی‌های راک دهه ۶۰ همگی در این بازی دیده می‌شوند. به‌علاوه گرافیک بازی هم زیبا به نظر می‌رسد و جزییات بافت‌ها، نورپردازی‌ها و انیمیشن‌ها همگی نسبت به نسخه قبلی بهبود محسوسی دارند.

این بازی هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد و فقط می‌دانیم که به صورت انحصاری برای پی‌سی منتشر خواهد شد.

نظرات خود را در مورد تریلر این بازی با زومجی در میان بگذارید.

منبع: PCGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده