نویسنده: محمد رستمی
// سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۵

بروزرسانی جدید ایکس‌باکس وان ویژگی های جدیدی به این کنسول اضافه می کند

اخیرا بروزرسانی جدیدی برای ایکس‌باکس وان منتشر شده که هرچند نسبت به بروزرسانی قبلی کوچک است، اما به هرحال امکانات جدیدی را به این کنسول اضافه می‌کند و برخی مشکلات را نیز رفع می‌کند. برای اطلاع از خصوصیات این بروزرسانی با زومجی همراه باشید.

مایکروسافت بروزرسانی جدیدی برای ایکس‌باکس وان منتشر کرده است که  علاوه بر رفع یک‌سری از مشکلات رابط کاربری ایکس‌باکس وان، امکانات جدیدی را نیز به آن اضافه می‌کند. خصوصیات کامل این بروزرسانی از قرار زیر است:

  • ویژگی Use Code: قابلیت Use a Code در قالب یک Shortcut به فروشگاه ایکس‌باکس وان اضافه شده است که نیاز به جستجو در بین منو‌های مختلف را برای ریدیم کد‌ها کاهش می‌دهد.
  • تغییرات پین‌ها: با کمک این بروزرسانی بدون استفاده از اپلیکیشن اسمارت‌گلس می‌توانید پین مربوط به بازی‌ها و اپلیکیشن‌های دلخواهتان را به شکل مورد‌علاقه خود شخصی‌سازی کنید.
  • امکان پنهان‌سازی بازی‌ها در Install List: با این بروزرسانی قابلیت پنهان‌کردن نسخه‌های بتا یا آپدیت بازی‌ها در لیست برنامه‌های آماده نصب نیز به ایکس‌باکس وان افزوده می‌شود.
  • Gamerscore Leaderboard: جدول رده‌بندی (لیدربورد) در قسمت پروفایل کاربر تعریف شده است که امتیاز گیمر و دوستان مشترک او را در خود ثبت می‌کند.
  • فروشگاه آواتار: اکنون در فروشگاه آواتار می‌توانید قبل از خرید، آیتم‌های مورد نظر آنها را امتحان کنید.

این آپدیت هم‌اکنون برای برخی از دارندگان ایکس‌باکس وان عرضه شده و به مرور زمان به صورت خودکار برای تمامی دارندگان کنسول نسل هشتمی مایکروسافت دانلود خواهد شد.

در پایان اگر به اخبار و رویدادهای ایکس‌باکس وان علاقمند هستید خبر پشتیبانی احتمالی ایکس‌باکس‌ وان از موس و کیبورد را از دست ندهید.

منبع: GamesRadar


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده