// شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۲

در نمایشگاه GDC گوریلا گیمز از تکنولوژی استفاده شده در Horizon: Zero Dawn سخن خواهد گفت

استودیو گوریلا گیمز در جریان نمایشگاه GDC قصد دارد از تکنولوژی‌های استفاده شده در بازی Horizon: Zero Dawn سخن بگوید.

یکی از مورد انتظارترین بازی‌های پیش‌رو، بازی Horizon: Zero Dawn است که در تاریخ ۱۰ اسفند ماه (۲۸ فوریه سال ۲۰۱۷ میلادی) به‌ صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. حال استودیو گوریلا گیمز، سازنده Horizon: Zero Dawn، اعلام کرده که در جریان نمایشگاه GDC که در ماه فوریه برگزار خواهد شد، اطلاعاتی از تکنولوژی‌های بکار گرفته شده در این بازی منتشر خواهد کرد.

استودیو گوریلا گیمز در سه بخش مختلف قصد دارد اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار بدهد. اولین بخش مربوط به چالش‌های حول ساخت ابزارهای بازی است. دومین بخش مربوط به بخش پیمایشی بازی یا همان Travel کردن در دنیای Horizon: Zero Dawn است و آخرین بخش، مربوط به سیستم رویه استفاده بازی از GPU است.

بنظر می‌رسد تیم سازنده در بخش‌های ذکر شده چالش‌های مختلفی را پیش‌رو داشته و حال می‌خواهند از نحوه برطرف کردن آن‌ها صحبت کنند. برای مثال در بخش ابزارها، استودیو گوریلا گیمز در گذشته بازی‌های اول شخص شوتر را توسعه داده است و ابزارها و برنامه نویسی‌هایی که استفاده کرده‌اند مربوط به ژانر شوتر اول شخص است ولی Horizon: Zero Dawn یک بازی جهان باز و ماجراجویی است و تیم سازنده چالش‌های زیادی را متحمل شده است.

همچنین در بخش نحوه پیمایش مسافت‌ها در دنیای بازی، تیم سازنده قصد دارد از چالش‌ها و برنامه نویسی‌ها در این بخش و اینکه چطور فعل و انفعالات بین کدهای برنامه‌نویسی و انیمیشن‌ها را با یکدیگر ترکیب کرده‌اند، سخن بگوید. اینکه از چه سیستم‌ها و تکنینک‌های مختلفی در Horizon: Zero Dawn استفاده شده است تا الوی، شخصیت اصلی، بتواند دنیای پهناور بازی را بپیماید.

در آخرین بخش نیز تیم سازنده در مورد گرافیک بازی و محیط‌ها سخن می‌گوید. اینکه دنیای Horizon: Zero Dawn فقط شامل درختان و تخته سنگ‌ها نمی‌شود. بلکه با قدم زدن در محیط بازی، دنیایی پویا را که شامل المان‌های مختلف گیم‌پلی و صداگذاری‌های متنوع است حس خواهید کرد. حال در این نمایشگاه تیم سازنده نحوه انجام تمامی کارهای صورت گرفته و استفاده از الگوریتم‌های مختلف توسط موتور گرافیکی بازی را توضیح خواهند داد.

نمایشگاه GDC از تاریخ ۹ اسفند ماه (۲۷ فوریه ۲۰۱۷ میلادی) الی ۱۳ اسفند ماه (۳ مارس ۲۰۱۷ میلادی) در سن فرانسیسکو برگزار خواهد شد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده