نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۲۹

استودیو سازنده بازی Sleeping Dogs تعطیل شد

یکی از منابع نزدیک به استودیو یونایتد فرانت گیمز، سازنده Sleeping Dogs، از تعطیل شدن آن خبر داده است.

بازی Sleeping Dogs زمانی که در سال ۲۰۱۲ عرضه شد، همه انتظار یک تقلید صرف از GTA را از آن داشتند. ولی استودیو کانادایی یونایتد فرانت گیمز، با ایده‌های خلاقانه‌ای که در بازی استفاده کرده بود، توانست این اثر را به یک بازی موفق تبدیل کند. به طوریکه افراد زیادی منتظر نسخه دوم این بازی هستند. ولی این‌طور که به نظر می‌رسد، نسخه دوم این مجموعه قرار نیست ساخته شود یا اینکه حداقل دیگر United Front Games سازنده آن نخواهد بود. چرا که اخیرا یک منبع نزدیک به این استودیو، از تعطیل‌شدن آن برای همیشه خبر داده است.

همچنین بازی جدید این استودیو یعنی Smash+Grab که به صورت Early Access روی استیم عرضه شده بود و اخیرا هم یک آخر هفته رایگان داشت، دیگر قابل خرید نیست و این قضیه باعث می‌شود تا تعطیل‌شدن همیشگی این استودیو قطعی به نظر برسد. البته هنوز مشخص نیست افرادی که این بازی را تا به امروز خریداری کرده‌اند، چه شرایطی را تجربه خواهند کرد. استودیو یونایتد فرانت هنوز بیانیه‌ای در مورد این بازی یا تعطیل‌شدن استودیو منتشر نکرده است.

استودیو یونایتد فرانت در سال ۲۰۰۷ در شهر ونکوور تاسیس شد. اولین بازی این استودیو ModNation Racers بود که به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 3 عرضه شد. پس از آن این استودیو روی Sleeping Dogs کار کرد و بازی بعدی آن‌ها هم LittleBigPlanet Karting بود. این استودیو سپس کار روی بازی Triad Wars را آغاز کرد که بعد‌ها ساخت این بازی لغو شد و آخرین اثر آن‌ها هم Smash+Grab بود که فعلا سرنوشت نامشخصی دارد.

نظر شما در مورد تعطیل‌شدن این استودیو چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده