نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۱:۰۲

هفته نامه ویدیویی ۲۳:‌ از قیمت نینتندو NX تا رشد فروش هزار درصدی ایکس باکس وان

با بیست و سومین هفته نامه ویدیویی زومجی همراه باشید تا مروری بر مهم ترین اخبار هفته گذشته داشته باشیم.

هفته گذشته هم اتفاقات بسیار زیادی در دنیای بازی‌های ویدیویی اتفاق افتاد. شاید بتوان یکی از مهم‌ترین اخبار هفته گذشته را به شایعه‌ای اختصاص داد که در طی آن قیمت و تاریخ عرضه کنسول مرموز نینتندو NX فاش شد. خرده‌فروش تسکو در کشور انگلستان، این کنسول جدید نینتندو را لیست کرد و قیمت آن را ۳۵۰ پوند و تاریخ عرضه‌اش را ۳۱ دسامبر ۲۰۱۶ (۱۱ دی) اعلام کرد. با این حال هنوز هیچ چیز مشخص نیست و امکان دارد این تاریخ و قیمت دستخوش تغییر شود. تا زمانی که Nintendo به طور رسمی اطلاعاتی درباره این کنسول ارائه ندهد، هیچ‌چیز مشخص نیست.

از طرف دیگر، یکی دیگر از اخبار جالب هفته گذشته، مربوط به آمار فروش کنسول ایکس‌باکس وان در کشور انگلستان بود. هفته پیش وب‌سایت MCV در گزارشی اعلام کرد که پس از معرفی کنسول ایکس‌باکس وان اس، کنسول نسل هشتمی مایکروسافت با افزایش فروشی نزدیک به هزار درصد در این کشور روبه‌رو شده است. البته عرضه باندل مخصوص FIFA 17 این کنسول را می‌توان مزید بر علت دانست. 

اگر هفته پیش فرصت نکردید اخبار دنیای سرگرمی را دنبال کنید، می‌توانید هفته‌نامه ویدیویی زومجی را تماشا کنید تا از مهم‌ترین اخبار هفت روز پیش مطلع شوید:

|


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده