نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۳۲

رشد نزدیک به هزار درصدی فروش ایکس باکس وان پس از معرفی مدل اسلیم در انگلستان

هفته گذشته، کنسول ایکس‌باکس وان در انگلستان ۷۱ درصد فروش بازار را در اختیار داشت.

فروش کنسول ایکس‌باکس وان در انگلستان، در هفته گذشته با رشدی ۹۸۹ درصدی روبه‌رو بوده است که این رشد فوق‌العاده‌ای است و بسیاری اعتقاد دارند که این مسئله به دلیل عرضه نسخه جدید کنسول نسل هشتمی مایکروسافت یعنی ایکس‌باکس وان S است.

بنا به گزارش وب‌سایت ام‌سی‌وی، هفته پیش کنسول ایکس‌باکس وان ۷۱ درصد بازار فروش کنسول را در این کشور در اختیار داشت. نسبت به همین بازی زمانی در سال گذشته، ما شاهد رشدی ۷۶ درصدی در فروش این کنسول هستیم.

از طرف دیگر، کنسول پلی‌استیشن 4 نیز پس از معرفی پلی‌استیشن 4 اسلیم توسط سونی، با رشدی ۲۲ درصدی در فروش خود نسبت به هفته قبل مواجه شد. با این حال این کنسول تنها ۱۹ درصد سهم بازار فروش کنسول‌ها را در هفته گذشته در کشور انگلستان در اختیار خود داشت. نسبت به بازه زمانی مشابه در سال گذشته، این کنسول با ۶۶ درصد افت فروش مواجه شده است. 

یکی از مواردی که به رشد فروش کنسول ایکس‌باکس وان اس در هفته گذشته کمک کرده است، باندل FIFA 17 این کنسول بوده است. زیرا این باندل دارای اشتراک EA Access بوده و به همین دلیل خریداران می‌توانستند چند روز زودتر بازی را تجربه کنند. هاروی ایگل، رئیس بخش بازاریابی ایکس‌باکس انگلستان در این‌باره به وب‌سایت MCV گفت:

محبوبیت کنسول ایکس‌باکس وان اس و باندل مخصوص بازی FIFA 17 این کنسول بسیار عالی است. این مسئله محدود به هفته گذشته نمی‌شود زیرا از زمان معرفی این کنسول در ماه آگوست، ایکس‌باکس وان اس توانسته بین گیمرها بسیار محبوب شود. استریم ویدیوهای 4K و قابلیت پخش بلو ری‌های 4K، با استقبال بسیار خوب خریداران همراه بوده است و ما باور داریم که کسانی که قصد دارند کنسول خود را بروزرسانی کنند، الان بهترین فرصت برای آنها است.

نظر شما درباره موفقیت کنسول ایکس‌باکس وان اس در انگلستان چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده