نویسنده: آرش عیاری
// دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۲۹

قیمت و تاریخ عرضه نینتندو NX در یک فروشگاه اینترنتی لیست شد

تیتر را درست خوانید! قیمت و تاریخ عرضه کنسول نینتندو NX در وب‌سایت فروشگاه تِسکو درج شد. 

نینتندو NX نام رمز کنسول جدید کمپانی نینتندو است که اگرچه مدت زیادی است که اخبار و حواشی آن، دنیای سرگرمی را پر کرده‌اند اما هنوز هیچ اطلاع رسمی از ظاهر، توان، قیمت و تاریخ عرضه آن در دسترس نیست. 

این در حالی است که امروز در اتفاقی عجیب وب‌سایت فروشگاه انگلیسی تِسکو (Tesco) این کنسول را در لیست محصولاتش قرار داد و البته تاریخ و قیمت آن را هم درج کرد!

نکته جالب اسمی است که این فروشگاه در قسمت نام محصول برگزیده است. کنسول "Nintendo NX Wii U" با تاریخ عرضه ۳۱ دسامبر (۹ دی ۱۳۹۵) و برچسب قیمت ۳۴۹ پوندی در این فروشگاه لیست شده است. 

nintendo nx

به احتمال بسیار زیاد این دو عامل تغییر خواهند کرد. البته نینتندو پیش از این سابقه همکاری با فروشگاه تِسکو را داشته است. نینتندو زمانی که کنسول Wii U از کمبود فروش رنج می‌برد به همکاری با این فروشگاه مشغول شد و همین موضوع می‌تواند کمی شک ما به این دو عامل را کم کند. 

اگر به گذشته و به زمان تاریخ عرضه نینتندو Wii U برگردیم؛ این کنسول قیمتی معادل ۲۵۰ پوند برای نسخه استاندارد و ۳۰۰ پوند برای نسخه ویژه داشت و به نظر خوردن برچسب ۳۵۰ پوندی برای کنسول جدید نینتندو که فعلا آن را با نام رمز NX می‌شناسیم چندان غیر معقول نیست.

در مقام مقایسه هم Playstation 4 Pro و هم پلی‌استیشن VR قیمت ۳۵۰ پوندی دارند و تا کریسمس امسال منتشر خواهند شد بنابراین نینتندو NX باید برای مقابله با این دو محصول، واقعا چیزی برای عرضه داشته باشد. 

پیش از این شایعه شده بود که نینتندو NX از کارتریج پشتیبانی خواهد کرد. همچنین کمپانی پوکمون هم اعلام کرده بود که از این کنسول پشتیبانی خواهد کرد. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده