نویسنده: Zoomg Team
// شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۵

تِک‎لَند: ایده Dying Light 2 برای کنسول‎های نسل هشتمی بلندپروازانه است

به جرات می‎توان گفت که Dying Light یکی از جذاب‎ترین بازی‎های سبک ترس سال جاری بود؛ اگر شما هم همچون خیلی ها عاشق این بازی شده‎اید و می‎خواهید نسخه دوم را تجربه کنید، باید بگوییم فعلا باید صبر کنید! با جزئیات بیشتر در ادامه با زومجی همراه شوید.

تیمون اسمِکتالا، تولید‎کننده بازی Dying Light، در مصاحبه با وب‎سایت ویدیوگیمر گفت که ایده ساخت دنباله این بازی برای کنسول‎های ایکس‎باکس وان و پلی‎استیشن 4 بسیار «بلندپروازانه» است.

او با اشاره به بسته‎الحاقی جدید بازی (The Following) گفت که تیم سازنده، حتی به عرضه نسخه دوم فکر هم نمی‎کند:

ما هنوز درمورد نسخه دوم Dying Light صحبتی انجام نداده‎ایم. دلیل آن هم مشخص است؛ هنوز زمان زیادی از عرضه نسخه اول نگذشته و برای تصمیم گیری درباره نسخه دوم خیلی زود است. ما ایده‎های بلندپروازانه زیادی داریم؛ اولین کاری که ما باید انجام دهیم این است که بفهمیم آیا قدرت کنسول‎های نسل هشتمی می‎تواند این ایده‎ها را عملی سازد یا خیر.

بدون شک تِک‎لَند برای صحبت درمورد نسخه دومِ بازی به حمایت طرفداران نیاز دارد؛ طرفدارانِ مشتاقی که مطمئنا می‎توانند با حمایت‎های خود کاری کنند تا این استودیو سراغ نسخه دوم بازی برود.

اگر از بُعد دیگری به قضیه نگاه کنیم و اندکی در صحبت توسعه‎دهندگان درمورد ایده‎های بلندپراوازنه بیاندیشیم، ممکن است آن ایده جدید به طور کل IP جدیدی باشد و به Dying Light ربطی نداشته باشد.

ما در کنار دیگر دوست‎داران این بازی جذاب، امیدواریم که تِک‎لَند سراغ نسخه دوم برود؛ البته نه به این زودی! چراکه باید فعلا اتفاقات The Following را هضم کنیم و بعد از آن، به نسخه دوم و اتفاقات تازه بیاندیشیم.

نظر شما در این‎باره چیست؟ آیا مشتاق عرضه نسخه دوم بازی هستید؟ پیشنهاد می‎کنیم حتما بررسی بازی Dying Light را در زومجی بخوانید.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده