نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۵

تماشا کنید: ساخت اتومبیل سندکراولر از فیلم جنگ های ستاره ای با قطعات لگو

جرن هارکما و کلوین هارتلی، دو طرفدار پرو پا قرص لگو، خودرو سندکراولر فیلم جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود چهار را پس از ساعت‌ها نقشه‌کشی و طراحی با استفاده از ۱۰ هزار قطعه لگو ساختند. با زومجی همراه باشید.

خودروی سندکراولر که یکی‌ از وسایل نقلیه معروف فیلم جنگ‌های ستاره‌ای: اپیزود چهار بود توسط هارکما و هارتلی و با استفاده از ۱۰ هزار قطعه لگوی سری تکنیک ساخته شد. عرض این سازه لگویی ۱ متر و وزنش ۱۳ کیلو است.

Lego Sandcrawler

هارکما و هارتلی اولین بار در باشگاه ربوتیک لگو همدیگر را ملاقات کردند و از آن‌ پس تبدیل به دوستان بسیار صمیمی شدند. برای ساخت این سازه لگویی نزدیک به ۵۰۰ ساعت وقت صرف شده است. این سازه در نمایشگاه بریک‌ورلد شیکاگو به نمایش در آمد و کاندیدای بهترین سازه مکانیکی این نمایشگاه نیز شد.

Lego Sandcrawler

هارکما درباره این سازه گفت:

ایده ساخت سندکراولر در زیرزمین خانه هارتلی زاده شد. زیرزمین وی به معنای واقعی‌ کلمه پر از لگو است. روی تمام دیوارهای این زیرزمین کشوهایی نصب شده که در آنها قطعات مختلف لگو وجود دارد. ما به این دلیل تصمیم به ساخت سندکراولر گرفتیم که از نقطه نظر مکانیکی ساخت این سازه برای ما چالش بزرگی‌ بود. تیم ما در ابتدا متشکل از ۵ نفر بود اما در آخر فقط من و هارتلی باقی‌ ماندیم.

در زیر نیز می‌توانید ویدیوی این سازه را تماشا کنید.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

منبع: Gizmodo


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده