نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۱

حضور تامی لی‌ جونز در قسمت پنجم فیلم بورن

تامی لی‌ جونز هنرپیشه برنده اسکار، مت دیمون را در قسمت پنجم سری فیلم‌های بورن همراهی می‌کند. فیلم که هنوز نامش مشخص نیست توسط پل گرین گراس کارگردانی می‌شود. با زومجی و ادامه خبر همراه باشید.

فیلم که هنوز در مرحله پیش تولید قرار دارد توسط پل گرین گراس که کارگردانی اولتیماتوم بورن و برتری بورن بر عهده داشت کارگردانی می‌شود. همچنین مت دیمون پس از غیبت در فیلم چهارم این مجموعه، دوباره به سری فیلم‌های بورن باز خواهد گشت. امروز ورایتی خبر داد که تامی لی‌ جونز، هنرپیشه کهنه‌کار سینما نیز در این فیلم حضور خواهد داشت. 

اطلاعات زیادی در مورد داستان فیلم در دسترس نیست اما تنها خبری که تأیید شده این است که شخصیت آرون کراس که در فیلم چهارم این مجموعه حضور داشت و نقش‌اش توسط جرمی رنر ایفا شده بود در فیلم نقشی‌ نخواهد داشت. جولیا استایلز نیز در فیلم حضور خواهد داشت. الیشیا ویکندر، ستاره فیلم‌های اکس‌ـماشینا ومردی از آنکل نیز در فیلم جدید بورن بازی خواهد کرد. 

اخیرا تامی لی‌ جونز در فیلمی به نام هومزمن بازی کرده بود. وی علاوه بر بازیگری، وظیفه نویسندگی و کارگردانی هومزمن که اقتباسی بود از کتاب گلندن سوارتاوت را نیز بر عهده داشت. پروژه بعدی وی نیز فیلم اکشن تخیلی‌ مجرم خواهد بود که در آن‌ با گری الدمن، رایان رینولدز، کوین کاستنر، الیشیا ایو و گال گدت همبازی می‌شود. با اینکه نقش وی در قسمت پنجم بورن هنوز مشخص نیست اما حدثیاتی مبنی بر اینکه وی نقش یک افسر عالیرتبه سیا را بازی می‌کند زده می‌شود. 

تهیه کنندگی قسمت پنجم بورن بر عهده فرانک مارشال و جفری واینر است. همچنین گرین گراس، دیمون و گرگ گودمن نیز در تهیه کنندگی فیلم نقش دارند.

قسمت پنجم بورن برای اکران در تاریخ ۲۹ ژولای ۲۰۱۶ (۸ مرداد ۱۳۹۵) برنامه ریزی شده است.

منبع: Comingsoon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده