نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۲

شایعات باری دیگر قوت گرفت:‌ به زودی منتظر معرفی بازی Shenmue 3 باشید

نمایشگاه E3 2015 کمتر از یک ماه دیگر آغاز می‌شود و طبق سنت هرساله، باز هم شایعاتی مبنی بر معرفی نسخه سوم سری پرطرفدار Shenmue شنیده می‌شود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

این بار توسط یک وبسایت ژاپنی با نام Gamestalk به این شایعات دامن زده شده است. این وبسایت با انتشار تصاویری که منبع آن‌ها مشخص نیست، لوگو سِگا، ناشر سری Shenmue، پلی‌استیشن 4، استیم و به دلایلی نامشخص، اسکوئر انیکس را نشان می‌دهد. در این تصویر همچنین می‌توان تاریخ بهار ۲۰۱۶ را هم مشاهده کرد. اگر این شایعه واقعیت داشته باشد، احتمالا در این برهه سال شاهد عرضه این بازی خواهیم بود.

Shenmue 3 (2)

اما بهتر است با یکدیگر این مدرک را بررسی کنیم. تصویری که مشاهده کردید، ظاهرا یک کُت را نشان می‌دهد که شباهت زیادی به لباس شخصیت اصلی این سریع با نام ریو دارد. در این کت سه گُلبَرگ وجود دارد که اولین آن‌ها دارای یک برش، دومی دو و سومی سه برش دارد. باتوجه به این مدرک، می‌توان حدس زد که بزودی شاهد بازسازی دو نسخه اول بازی و در آینده‌ای نزدیک و با توجه به گلبرگ سوم که سه برش دارد، شاهد نسخه سوم این سری که زمان زیادی است انتظار آن را می‌کشیم خواهیم بود.

Shenmue 3 (1)

در حال حاضر این خبر را به عنوان شایعه درنظر بگیرید و منتظر E3 2015 و تایید شدن این خبر به صورت رسمی باشید. (البته اگر خبری در این رابطه در راه باشد)

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده