// شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

گیب نیوول به عنوان یک باس به بازی مستقل Crawl اضافه شد

گیب نیوول که همه او را با نام Half-Life و شرکت وَلو میشناسم به عنوان یک باس به بازی مستقل Crawl اضافه شده و حالا می‌توانید در جریانی بازی در برابر یکی از تاثیرگذارترین افراد صنعت بازی‌های ویدیویی قرار بگیرید. در ادامه با زومجی همراه باشید.
در تصویر زیر گیب نیوول را می‌بینیم که به عنوان یک باس مخوف در بازی دیده می‌شود: crawl_gabe_newell_monster-Copyبارنی کامینگ، سازنده‌ی بازی می‌گوید:
مدت‌ها بود که می‌خواستم این کار را انجام دهم. من یک سری هیولای کوچک ولی قدرتمند را در جنگل‌ها پنهان کرده‌ام. من دوست دارم تا برخی از این‌ها را در بروزرسانی بعدی اضافه کنم. این (گیب نیول) یکی از ایده‌های اولیه من در این بازی بود.
بازی Crawl یک بازی اکشن و مهیج است که تم ماجراجویی دارد. این بازی را می‌توانید به صورت چندنفره بازی کنید. این بازی از دو تا چهار نفر بازیکن پشتیبانی می‌کند و می‌توانید با دوستانتان رقابت کنید. دوستانتان می‌توانند در نقش هیولاها ظاهر شوند و آن‌ها را کنترل کنند و شما نقش قهرمان بازی را به عهده بگیرید. البته هرکسی می تواند نقش قهرمان بازی یا نقش هیولاها را بازی کند. هیولاهای این بازی چهره‌های عجیب و ترسناکی دارند که موجب وحشت شما می‌شوند. این بازی جذاب، زندان‌ها و سیاه‌چال‌های مخوف و وحشتناکی را در خود جای داده است که قهرمان بازی باید تله‌های زیادی برای هیولاها کار بگذارد و آن‌ها را به دام اندازد، دارایی‌های آن‌ها را به چنگ آورد و بعد آن‌ها را بکشد. این داستان باید همینطور ادامه پیدا کند تا به رئیس هیولاها برسید و او را ازبین ببرید. البته این کار را می‌توانید با همکاری و کمک دوستانتان انجام دهید. منبع: vg247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده