نویسنده: آرش رستمی
// سه شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

بروز مشکل در مادهای بازی Fallout 4 پس از اولین بروزرسانی بازی

بروزرسانی اخیر فال‌اوت ۴ تعدادی از مادهای این بازی را دچار مشکل کرده است. با زومجی همراه باشید تا شما را با راه‌کار ساده‌ای برای حل این مشکل آشنا کنیم.

نسخه‌ی پی‌سی Fallout 4 مانند بسیاری از بازی‌های رایانه‌های شخصی، از مادهای مختلف پشتیبانی می‌کند؛ مادهایی که موارد مختلفی را، از بهبود سطح گرافیک گرفته تا آوردن گروهی از زامبی‌های نازی (!) به دنیای بازی، شامل می‌شوند. در این میان، تعداد زیادی از مادهای بازی از وب‌سایت Nexus Mods دانلود شده‌اند؛ چرا که این مجموعه علاوه بر دارا بودن حجم بالایی از محتوا، نرم‌افزار متن‌باز Nexus Mod Manager را هم جهت نصب و مدیریت آسان‌تر و بهتر مادها برای علاقه‌مندان عرضه کرده است. اما بروزرسانی جدیدی که برای فال‌اوت ۴ منتشر شده، تصادفاً بعضی از مادهای بازی را، از جمله مادهای Nexus Mods، از کار انداخته است.

اکنون اعضای انجمن Nexus Mods راه ساده‌ای را برای حل کردن این مشکل پیدا کرده‌اند که مراحل آن از این قرار است:

  • نرم‌افزار Nexus Mod Manager را روی سیستم‌تان اجرا کنید.
  • اکنون Fallout 4 را اجرا کنید. پس از ظاهر شدن لانچر یا همان صفحه‌ی آغازین، دیگر جلوتر نروید و جهت انجام گام بعدی منتظر بمانید.
  • به سراغ Nexus Mod Manager بروید و مادهای موردنظرتان را از نو فعال کنید. (لانچر بازی پس از هربار اجرا شدن، آن‌ها را غیرفعال می‌کند)
  • به لانچر فال‌اوت ۴ برگردید و بازی را آغاز کنید.

البته توجه داشته باشید که این راه‌حل برای تمام مادها پاسخ‌گو نخواهد بود؛ بنابراین بهتر است پیش از دانلود کردن آن‌ها از سازگاری‌شان با بروزرسانی جدید اطمینان پیدا کنید.

منبع: VG247

[alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به بازی Fallout 4 هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این بازی را در صفحه Fallout 4 مشاهده کنید.[/alert]


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده