نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

جورج لوکاس فیلم Star Wars: The Force Awakens را واقعا دوست دارد

به نظر می‌رسد علی‌‌رغم صحبت‌های اخیر جورج لوکاس، خالق دنیای جنگ ستارگان که گفته بود فیلم The Force Awakens چیزی نبود که او از دنیای جنگ ستارگان در نظر داشته، وی پس از تماشای فیلم نظرش کاملا عوض شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
چندی پیش بود که جورج لوکاس، خالق مجموعه جنگ ستارگان اعلام کرده بود که جدیدترین قسمت این فیلم، اصلا چیزی نبوده که او برای این مجموعه در نظر داشته است. حال اما به نظر می‌رسد که نظر وی پس از تماشای فیلم کاملا عوض شده است. در مصاحبه‌ای که اخیرا کتلین کندی، رئیس کمپانی لوکاس فیلم با وب‌سایت هالیوود ریپورتر انجام داده، وی گفت که لوکاس پس از تماشای فیلم واقعا از آن‌ خوشش آمده است. این خبر بسیار خوبی‌ برای طرفداران این مجموعه است زیرا چندی پیش لوکاس گفته بود که کمپانی دیزنی تمام ایده‌های که او برای این قسمت داشته است را نادیده گرفته و وی در ادامه نیز اعلام کرده بود با اینکه از این موضوع اصلا خوشحال نیست، اما روش جدید کارگردانی این فیلم و مسیری که این مجموعه در پیش گرفته است را درک می‌کند.

تریلر فیلم Star Wars The Force Awakens

|

با این تفاسیر جورج لوکاس به جمع افراد مشهوری پیوست که تا به حال فیلم را دیده‌اند و از آن‌ خوششان آمده است. پیش از این علاوه بر عوامل فیلم، استیون اسپیلبرگ هم فیلم را دیده بود و از آن‌ به خوبی‌ یاد کرده است. هریسون فورد نیز، بازیگر نقش هان سولو پس از تماشای فیلم بسیار از آن‌ تعریف کرده بود. کمتر از دو هفته به اکران فیلم Star Wars: The Force Awakens باقی‌ مانده است و بسیاری از طرفداران این مجموعه انتظار دارند که فیلم شبیه سه‌گانه اول این مجموعه ساخته شده باشد و شبیه سه‌گانه دوم نباشد. قسمت هفتم جنگ ستارگان توسط جی جی آبرامز کارگردانی شده است و ستارگانی همچون هریسون فورد، مارک همیل، کری فیشر، آدام درایور، دیزی ریدلی،جان بویگا، اسکار ایزاک، لوپیتا انیونگو، اندی سرکیس، دامنال گلیسون، آنتونی دنیلز، پیتر می‌هیو و مکس فون سیدو در آن‌ به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم برای اکران در تاریخ ۱۸ دسامبر ۲۰۱۵ (۲۷ آذر) برنامه‌ریزی شده است. در راستای دیگر اخبار مربوط به فیلم، چندی پیش اعلام شد قسمت هفتم جنگ ستارگان درجه سنی بالای ۱۳ سال را دریافت کرده است. همچنین نویسنده فیلم در مصاحبه‌ای اعلام کرد که The Force Awakens یک فیلم علمی‌ تخیلی‌ نیست و افزوده بود که قسمت‌های بعدی این مجموعه نیز کاملا با هم فرق خواهند داشت. [alert variation="alert-info"]اگر از علاقه‌مندان به فیلم Star Wars The Force Awakens هستید، می‌توانید تمام مطالب و ویدیوهای مربوط به این فیلم را در صفحه مخصوص به فیلم Star Wars The Force Awakens مشاهده کنید.[/alert] منبع: Attack of the Fan Boy


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده