نویسنده: محمد رستمی
// پنجشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

کونامی پایان مخفی خلع سلاح هسته‌ایی MGS V: The Phantom Pain را تایید کرد

کونامی جزئیات رسیدن به پایان مخفی خلع سلاح هسته‌ایی (nuclear disarmament) بازی  Metal Gear Solid V: The Phantom Pain را فاش کرد. برای اطلاع از جزئیات و روش رسیدن به این پایان مخفی با زومجی همراه باشید.
با وجود اینکه این راز قبلا در ماه سپتامبر (شهریور) فاش شده بود اما اینبار کونامی روش رسیدن به این پایان را نیز شرح داد. برای رسیدن به این هدف باید تمامی سلاح‌های هسته‌ایی FOB برچیده شود. مراحل کار به صورت زیر است:
  • باید ماموریت شماره ۳۱ را به اتمام رسانده باشید.
  • نباید سلاح هسته‌ایی داشته باشید یا در حال توسعه سلاح هسته‌ایی باشید.
  • شرایط خاص مرتبط با گسترش سلاح هسته‌ایی باید مطابق سرور منطقه‌ی پلتفرمتان  باشد.
  • تمام سلاح‌های هسته‌ایی موجود در سرور منطقه‌ایی پلتفرم‌ باید برچیده شوند. به عبارت دیگر تعداد سلاح‌های هسته‌ایی بر روی سرور باید صفر شود.
اگر هر چهار شرط بالا را داشته باشید پس از به پایان رساندن ماموریت اصلی رخداد خلع سلاح هسته‌ایی به صورت اتوماتیک فعال می‌شود. اگر پس از انجام شرط ۳ و ۴ نوک‌های جدیدی ساخته شد، می‌توانید با تکرار دوباره این ۴ مرحله بار دیگر به این پایان هسته‌ایی برسید. بر اساس گفته‌های کونامی کاربران ایکس‌باکس 360 با ۳۵ سلاح هسته‌ایی برای رسیدن به این پایان ساده ترین کار را پیش رو دارند و کاربران استیم با ۱۱۴۷۳ سلاح هسته‌ایی سخت‌ترین کار را باید انجام دهند. کونامی تا پایان سپتامبر موفق شد حدود ۵ میلیون نسخه از این بازی را به فروش برساند. Metal Gear Solid V: The Phantom Pain امتیاز ۱۰ را از زومجی کسب کرده است. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده