نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

صحبت‌ های بروس ویلیس درباره قسمت ششم فیلم جان سخت

بنابر اخباری که اخیرا منتشر شده، قسمت ششم فیلم جان سخت (Die Hard) یک پیش‌درآمد برای این مجموعه خواهد بود و فیلم، جوانی‌های جان مک‌کلین، شخصیت اصلی‌ این مجموعه را نشان می‌دهد. حال بروس ویلیس، صحبت‌هایی‌ درباره این ایده کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بروس ویلیس، ستاره فیلم‌های جان سخت (Die Hard)، در مصاحبه‌ای که اخیرا با وب‌سایت ای‌تی انجام داده، درباره ایده فیلم Die Hard 6 که یک پیش‌درآمد برای این مجموعه به حساب می‌آید حرف‌هایی‌ زده است. وی دراین‌باره گفت:

این ایده، یک ایده بسیار خوبی‌ است و من خیلی‌ درباره آن‌ خوشحال و هیجان‌زده هستم. تعریف کردن یک داستان با محوریت ریشه‌های شخصیت جان مک‌کلین، ایده خیلی‌ باحالی‌ است.

هفته گذشته نیز شایعاتی مطرح شده بود مبنی بر اینکه لن وایزمن، کارگردان فیلم Live Free or Die Hard قرار است کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده بگیرد. داستان فیلم در سال ۱۹۷۹ و در شهر نیویورک اتفاق می‌افتد و نقش جان مک‌‎کلین جوان را بازیگر دیگری به جز بروس ویلیس ایفا خواهد کرد. با این حال ویلیس در این فیلم نیز حضور دارد و وی نقش جان مک‌کلین پیر را در صحنه‌هایی که در زمان حال اتفاق می‌افتد بر عهده دارد. ویلیس درباره اینکه چه کسی‌ نقش جان مک‌کلین جوان را بازی خواهد کرد، گفت:

هنوز نمی‌دانیم که چه کسی‌ را برای ایفای این نقش انتخاب کنیم اما امیدواریم که یک هنرپیشه خیلی‌ خوب را پیدا کنیم.

به نظر شما چه کسی‌ برای ایفای نقش جان مک‌کلین جوان مناسب است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده