نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۹

ساخت بسته الحاقی بازی Until Dawn در صورت یافتن ایده مناسب

با موفقیت‌های تجاری و عکس‌العمل مثبت مخاطبان نسبت به بازی Until Dawn، تولید بسته الحاقی برای این بازی بهترین راه برای گسترش تجربه طرفداران است. استودیو سوپرمَسیو گیمز اگرچه نظر مثبتی نسبت به این کار دارد، اما هنوز ایده لازم برای انجام آن را پیدا نکرده است. با زومجی همراه باشید.
پیت ساموئل، تهیه‌کننده بازی Until Dawn اعلام کرده تیم آن‌ها نظر مثبتی نسبت به تولید بسته الحاقی برای این بازی دارد، اما هنوز ایده مناسب برای انجام این کار را پیدا نکرده است. وی گفته اگر این کار به درستی انجام نشود، شاهد صدمه‌خوردن داستان اصلی بازی خواهیم بود:
وقایع داستان اصلی و چیزهایی که بازیکنان در آن کشف کردند بسیارمهم است. اگر تولید بسته الحاقی ما را مجاب به تغییر این داستان کند، به هیچ‌وجه این کار را انجام نخواهیم داد. کاربران از ما می‌خواهند با تولید محتوای جدید، یک پایان خوش را برای یکی از شخصیت‌های بازی تولید کنیم. بدون شکستن وقایع مهم بازی اصلی، به هیچ‌وجه نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. نظر ما نسبت به تولید DLC مثبت است، اما متاسفانه هنوز نتوانستیم ایده مناسبی را برای انجام این کار پیدا کنیم.
ساموئل همچنین اعلام کرد استودیو آن‌ها به این زودی‌ها هیچ برنامه‌ای برای حمایت از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن ندارد:
در بحث‌هایی که در استودیو انجام می‌دهیم، حمایت از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن چندین بار به عنوان موضوع اصلی مورد بحث قرار گرفته است. با این حال به این زودی‌ها انتظار نداشته باشید بازی Until Dawn را با Playstation VR تجربه کنید.
نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا دوست دارید سازندگان Until Dawn محتوای جدیدی را برای این بازی تولید کنند یا به سراغ پروژه بعدی خود بروند؟ بازی در سبک وحشت آنتیل دان که از زومجی امتیاز خوب ۷.۵ را دریافت کرد، هم‌اکنون به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 در دسترس است. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده