// دوشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۰

سازندگان بازی Quantum Break از فیزکدانان کوانتوم کمک گرفته‌اند

Quantum Break یکی از بازی‌های مورد انتظار کنسول ایکس‌باکس وان است که توسط استودیو رمدی و شخص سم‌ لیک، کسانی که پشت بازی‌های مطرحی مانند Alan Wake و Max Payne بودند، در حال ساخت است. سازندگان بازی برای توسعه‌ی هر چه بهتر این محصول و پایه‌ریزی ایده‌های اولیه، از فیزیکدانان کوانتوم کمک گرفته‌اند.
سم لیک به تازگی در مصاحبه‌ای، صحبت‌های جالبی در مورد روند ساخت بازی Quantum Break ارائه داد. وی از این بازی به عنوان بزرگ‌ترین چیزی که تا به حال بر رویش کار کرده، نام برده است و به آن لقب «نهایت تجربه استودیو رمدی در ساخت یک بازی» را اهدا کرده است. وی علاوه بر اینکه اشاره‌ای به ویژگی شکست زمان در بازی می‌کند، می‌گوید این بازی بیش از حد و مرز ذهن خواهد بود و برای ایجاد تجربه‌ای خاص و به کارگیری صحیح علوم کوانتوم، از فیزیکدانان و دانشمندان این حوزه که هر کدام در دانشگاه‌ها و مراکز معتبر تدریس می‌کنند، دعوت به عمل آمده است. رمدی با کمک این افراد توانسته است ایده‌های دیوانه‌وار خود را به شکلی صحیح در قالب بازی دربیاورد و آزمون و خطای برنامه‌ریزی شده‌ای را در مورد فیزیک مدرن و امروزی داشته باشند. به کمک این دانشمندان، لیک و استودیو رمدی نگاهی جامع به ایده‌ها و تئوری‌های شکست زمان داشته‌اند و هر کدام از آن‌ها را در یک خط توسعه‌ی منظم قرار داده‌اند. سم لیک در مورد کیفیت بازی می‌گوید:
ساخت یک بازی اکشن خوب، زمان و تلاش زیادی را می‌طلبد و Quantum Break هم از این قائده مستثنا نیست. حتی بازی ما با وارد کردن ایده‌های جدید، کار و زحمت بیشتری را می‌طلبد. افراد استودیو حتی شب‌ها هم مشغول به کار هستند و بی‌خوابی می‌کشند.
بازی جدید استودیو رمدی تاریخ انتشار مشخصی ندارد، اما سازندگان وعده داده‌اند که این بازی انحصاری ایکس‌باکس وان را در سال جاری میلادی ببینیم. منبع: شبکه یوتوب Resero


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده