نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۱

تریلر جدید گیم پلی بازی Townsmen

اخیرا تریلری از گیم‌پلی بازی شهرسازی Townsmen منتشر شده است.

چندی پیش استودیو هندی گیمز، سازنده و هد‌آپ گیمز، ناشر بازی Townsmen، اعلام کردند که این اثر شهرسازی با حال و هوای قرون وسطی برای رایانه‌های شخصی در تاریخ ۱۰ آذر (۳۰ نوامبر) عرضه می‌شود. حال تریلر جدیدی از گیم‌پلی این بازی منتشر شده است که در آن ۱ دقیقه و ۲۰ ثانیه از روند بازی را شاهد هستیم. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

| |

در بازی Townsmen علاوه بر اینکه می‌توانید شهر‌های قرون وسطایی خودتان را بسازید، باید با استفاده از سیستم تجارتی پیچیده بازی به رونق شهر‌تان نیز توجه کنید. همچنین در بازی شاهد ساکنینی خواهیم بود که هریک کار خاصی را انجام می‌دهند و سازندگان وعده تنوع بالایی را در بازی داده‌اند. به‌علاوه با اینکه با یک بازی سندباکس و بدون محدودیت روبرو هستید، ولی هر از گاهی چالش‌های خاصی پیش روی شما قرار می‌گیرد که باید برای پیدا کردن راه‌حل آن‌ها اقدام کنید.

البته بازی Townsmen فقط روی جنبه‌های شهرسازی تمرکز نداشته و باید از حیث نظامی هم قدرتمند باشید. چرا که راهزن‌های زیادی هستند که می‌توانند با حمله به شهر شما، دارایی‌هایتان را غارت کنند. پس باید با ساخت سرباز‌ها، آماده مقابله با آن‌ها باشید.

نسخه پی‌سی بازی Townsmen هنوز قیمت مشخصی ندارد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده