// یکشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۱

اشاره بازیگر نقش الی در The Last of Us Part 2 به عرضه بازی در ماه فوریه ۲۰۲۰

اشلی جانسن، بازیگر نقش الی در The Last of Us Part 2، در مصاحبه‌ی اخیر خود در مورد این بازی صحبت کرده است و اشاره‌ای به تاریخ عرضه‌ی بازی داشته است.

در گذشته جیسون شرایر، سردبیر بخش اخبار کوتاکو، در جریان یک توییت در مورد تاریخ انتشار بازی Death Stranding و در ادامه تاریخ انتشار بازی The Last of Us Part II صحبت کرده بود که ابتدا استودیو ناتی داگ، سازنده بازی The Last of Us Part 2، پاییز ۲۰۱۹ را در نظر گرفته بود، اما به‌نظر می‌رسد آن‌ها عرضه‌ی بازی را به ماه فوریه ۲۰۲۰ انتقال داده‌اند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، اشلی جانسن، بازیگر نقش الی، مصاحبه‌ی تازه‌ای را انجام داده است و در جریان مصاحبه از وی پرسیده شده است که The Last of Us Part II در چه تاریخی عرضه می‌شود. اشلی جانسن در جریان پاسخ به این سوال به ماه فوریه اشاره کرده است. البته اشاره کنم که کلمه‌ی فوریه به‌صورت کامل ذکر نشده است، زیرا اشلی جانسن در حال اشاره به ماه فوریه بوده است که مصاحبه کننده بحث را عوض می‌کند.

کاربران می‌توانند مصاحبه‌ی یک ساعت و هفده دقیقه‌ای اشلی جانسن را در یوتیوب تماشا کنند و برای رسیدن به زمان تاریخ عرضه بازی، ویدیو را روی یک ساعت و هفت دقیقه قرار دهند. تابه‌حال دو شخص به تاریخ عرضه بازی در ماه فوریه ۲۰۲۰ برای پلی‌ استیشن 4 اشاره کرده‌اند. همچنین دنیل احمد، یکی از اینسایدرهای صنعت بازی‌های ویدیویی، در صفحه ویدیو مصاحبه اشلی جانسن در سایت ResetEra اعلام کرده است که فوریه ۲۰۲۰، تاریخی است که استودیو ناتی داگ برای عرضه بازی در نظر گرفته است.

حال باید منتظر ماند و ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و آیا سونی تاریخ عرضه The Last of Us Part 2 را اعلام می‌کند یا خیر. نظر شما کاربران زومجی چیست؟ آیا تاریخ ذکر شده، درست است؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده