نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۲

هنری وینکلر به لیست بازیگران فیلم The French Dispatch وس اندرسون اضافه شد

هنری وینکلر، بازیگر قدیمی سینمای هالیوود، به لیست بازیگران فیلم The French Dispatch (گزارش فرانسوی) وس اندرسون اضافه شد.

هنری وینکلر، بازیگر، کمدین، تهیه‌کننده و یکی از نویسندگان قدیمی آمریکایی که از دهه ۷۰ در هالیوود مشغول به کار است، قرار است نقشی را در فیلم The French Dispatch (گزارش فرانسوی) وس اندرسون ایفا کند.

طبق گزارش سایت هالیوود ریپورتر (THR)، هنری وینکلر به جمع بازیگران فیلم جدید وس اندرسون، کارگردان، بازیگر، فیلم‌نامه‌نویس و تهیه‌کنندهٔ سینمای هالیوود پیوست و این خبر به‌صورت رسمی تأیید و اعلام شده است. طبق گزارش پیشین سایت ایندی‌وایر، فیلم بعدی وس اندرسون پروژه‌ای لایو اکشن خواهد بود که اتفاقات آن در کشور فرانسه روایت خواهد شد و مراحل فیلمبرداری در حال انجام است، اما برخلاف گزارش پیشین این سایت، این فیلم موزیکال نخواهد بود. عنوان پروژهٔ جدید وس اندرسون The French Dispatch خواهد بود و داستان آن به نظر همچون فیلم‌های پیشین این کارگردان، چند بخشی خواهد بود و شاهد روایت چند داستان مختلف و در انتها مرتبط خواهیم بود.

هنری وینکلر سابقهٔ نقش‌آفرینی در فیلم‌های Crazy Joe (جوی دیوانه)، Night Shift (شیفت شب)، Scream (جیغ) و Holes (حفره‌ها) را دارد و دو مرتبه نیز برای نقش‌آفرینی در سیت‌کام Happy Days (روزهای خوش) شبکه ABC، جایزهٔ گلدن گلوب را به خانه برده است.

Wes Anderson

سایت ایندی‌وایر چندی پیش به احتمال حضور بازیگر مطرحی چون فرانسیس لوئیس مک دورمند که آخرین اسکار را به خانه برده است، در این فیلم اشاره کرده بود که آن خبر تأیید شد و این بازیگر در فیلم The French Dispatch حضور خواهد داشت. مک‌دورمند در فیلم‌هایی چون Blood Simple (دهشت‌زده)، Raising Arizona (ریزینگ آریزونا)، Barton Fink (بارتون فینک)، Burn After Reading (پس از خواندن، بسوزان) و Three Billboards Outside Ebbing, Missouri (سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری) که برای نقش‌آفرینی در همین فیلم آخر، جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد، نقش‌آفرینی کرده است. بیل مری، بازیگر دوست‌داشتنی سینمای هالیوود نیز دیگر بازیگر مطرحی است که در فیلم وس اندرسون حضور خواهد داشت؛ این بازیگر سابقهٔ همکاری با وس اندرسون را در فیلم The Grand Budapest (هتل بزرگ بوداپست) و همچنین صداپیشگی در استاپ‌موشن Fantastic Mr. Fox (آقای فاکس شگفت‌انگیز) را با این کارگردان داشته است. همچنین حضور تیلدا سوئینتن، تیموتی شالامی، بنیسیو دل تورو، متیو آمالریک، جفری رایت و لوئیس اسمیت در این فیلم تأیید و اعلام شده است. سیرشا رونان، بازیگر فیلم Lady Bird (لیدی برد) هم که برای بازی در این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر زن نیز شده بود دیگر بازیگر مطرح فیلم وس اندرسون خواهد بود. پیش از این رونان و اندرسون در فیلم The Grand Budapest Hotel با یکدیگر همکاری کرده بودند.

شایعاتی در مورد احتمال حضور بازیگران سرشناسی چون ناتالی پورتمن، برد پیت و لئا سیدو نیز در فیلم The French Dispatch به گوش می‌رسد و در مورد صحت و سقم این شایعات باید منتظر اخبار آتی بمانیم

شایعاتی در مورد احتمال حضور بازیگران سرشناسی چون ناتالی پورتمن، برد پیت و لئا سیدو نیز در فیلم The French Dispatch به گوش می‌رسد و در مورد صحت و سقم این شایعات باید منتظر اخبار آتی بمانیم.

پروژهٔ جدید وس اندرسون بر اساس داستان کمدی Monsieur Hulot’s Holiday جکز تاتی، نوشته شده در سال ۱۹۵۳، ساخته خواهد شد و باید دید این فیلم نیز همچون اکثر فیلم‌های این کارگردان خوش‌فکر، خوب از آب درخواهد آمد یا خیر. داستانی که جکز تاتی نوشته است، داستانی کوتاه است و اینکه در قالب فیلمی بلند سینمایی به تصویر کشیده شود، چالشی برای وس اندرسون خواهد بود.

آخرین فیلمی که از وس اندرسون روی پردهٔ سینما رفت، انیمیشن/استاپ‌موشن Isle of Dogs بود که با استقبال بسیار خوبی از سوی منتقدین همراه شد و فروشی ۶۵ میلیون دلاری در گیشه داشت. بیل مری، تیلدا سوئینتن، برایان کرانستون، اسکارلت جوهانسون، فهرید موری آبراهام، هاروی کایتل و یوکو اونو از جمله صداپیشگان مطرح این انیمیشن/استاپ‌موشن بودند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده