نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

بازی‌های ماه جولای سرویس Xbox Game Pass مشخص شدند

طبق اعلام مایکروسافت، بازی‌هایی چون Fallout 3 و Oblivion در ماه جولای به سرویس Xbox Game Pass اضافه خواهند شد. 

با نزدیک شدن به ماه جولای، مایکروسافت طبق رسم هر ماه اسامی بازی‌های جدیدی را که قرار است در تاریخ ۱۰ تیر (۱ جولای) به سرویس Xbox Game Pass اضافه شوند اعلام کرد. بر این اساس در ماه جولای شاهد اضافه شدن هفت بازی جدید به این سرویس خواهیم بود. تقریبا همه این بازی‌ها، آثار مشهور و شناخته‌شده‌ای هستند که اگر پیش از این شانس بازی کردن آن‌ها را نداشتید، بهترین فرصت است که از طریق ایکس باکس گیم پس آن‌ها را تجربه کنید. 

از جمله بازی‌هایی که در ماه جولای به این سرویس اضافه می‌شوند، می‌توان به Fallout 3 و Oblivion اشاره کرد؛ دو بازی نقش آفرینی جهان‌باز ساخته کمپانی بتسدا که اولی از سری فال‌اوت و دومی از سری الدر اسکرولز است و هنوز هم پس از گذشت چندین سال از انتشار، ارزش بازی کردن را دارند. در طرف دیگر، این ماه بازی Dirt 4 هم برای علاقه‌مندان به بازی‌های ماشین‌سواری به این سرویس اضافه خواهد شد و افرادی هم که به دنبال یک بازی آرامش‌بخش می‌گردند، می‌توانند از بازی کردن Abzu لذت ببرند. در زیر می‌توانید لیست کامل هفت بازی ماه جولای این سرویس را مشاهده کنید:

البته در کنار هفت بازی مذکور، طی ماه جولای دو بازی دیگر هم از طریق سرویس گیم پس در دسترس قرار خواهند گرفت؛ اولین بازی، Warhammer: Vermintide 2 است که مشترکین این سرویس از تاریخ ۲۰ تیر (۱۱ جولای) قادر به تجربه آن خواهند بود و بازی بعدی هم Bomber Crew است که ۱۹ تیر (۱۰ جولای) به این سرویس اضافه می‌شود. 

نظرات خود را در مورد بازی‌های Xbox Game Pass در ماه جولای با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده