نویسنده: رضا اکبری
// دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

Cherry کیبورد مکانیکی جدید خود را معرفی کرد

چری (cherry) کیبورد مکانیکی جدید خود را معرفی کرد که تنها ۱۵ میلی‌متر ضخامت دارد.

Cherry نام شرکتی مشهور در صنعت ساخت صفحه‌کلید‌های مکانیکی و صفحه کلید‌های کامپیوتری است. آخرین محصول معرفی شده توسط این شرکت نشان دهنده توانایی بالای آنها در ساخت کیبورد‌های مکانیکی است. کیبورد جدید این شرکت با نام KC 6000 SLIM و ۱۵ میلی متر ضخامت، همخوانی کاملی با نام انتخاب شده برای این محصول دارد.

کلید‌های باریک لپ‌تاپ روی صفحه کلید خانگی

این کیبورد در اندازه‌ای کامل ساخته شده و در ساخت آن همانند لپ‌تاپ از کلید‌های SX پایه کوتاه استفاده شده است. این کلید‌ها با طول عمری بیشتر از ۱۰ میلیون مرتبه استفاده، نشان می‌دهند که بر خلاف ظاهر شکننده‌، از طول عمری بسیار بالایی نیز برخوردارند. کلید‌های استفاده شده در این کیبورد با مدل Cherry Stream 3.0 یکسان هستند.

cherry KC 6000 SLIM

ابعاد ساخت این کیبورد ۴۴۰ در ۱۳۰ میلی‌متر است و روی یک صفحه فلزی یکپارچه کار شده است. همچنین ترکیب رنگ‌های مشکی با حاشیه‌ی قرمز یا نقره‌ای با حاشیه‌ی آبی برای خریداران این کیبورد در نظر گرفته شده است. در گوشه‌ی پایینی ۳ کلید Caps lock، Scroll Lock و Num Lock از چراغ‌های LED نشان‌دهنده‌ی وضعیت استفاده شده است. همچنین در سمت راست بالا‌ی این کیبورد، دکمه‌های کنترل صدا و کلید اجرای ماشین حساب نیز وجود دارد.

cherry KC 6000 SLIM

در طراحی این کیبورد، کلید‌های تابعی F1 تا F12 به صورت فشرده در کنار هم قرار گرفته‌اند که فضای اضافی برای دو کلید جدید مرورگر وب و قفل صفحه کلید را فراهم کند. کلید‌های ذکر شده برای استفاده در خانه و محل کار بسیار کاربردی هستند.

قیمت کیبورد Cherry KC 6000 SLIM پنجاه دلار خواهد بود که با ۲ سال ضمانت عرضه خواهد شد.


منبع eteknix
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده