// یکشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۹

معرفی بازی موبایل Chaos Battle League

بازی موبایل Chaos Battle League را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های سبک استراتژی و Tower Defense دانست. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

چند سالی است که صنعت بازی‌های ویدیویی با پیشرفت چشم‌گیری مواجه شده و کم و بیش شاهد عرضه شدن بازی‌هایی هستیم که موفقیت بالایی را از آن خود می‌کنند. در این میان استودیوهایی نیز هستند که سعی می‌کنند با الهام‌گیری از آثار موفق، بازی‌های خود را توسعه دهند و وارد بازار کنند. یکی از بازی‌هایی که با عرضه شدن‌اش توانست مخاطبین زیادی کسب کند، بازی موبایل Clash Royale بود؛ یک بازی تمام عیار در سبک استراتژی و Tower Defense که حسابی سر و صدا کرد و از حق نگذریم، محبوبیت این بازی به هیچ‌وجه بی‌اساس نیست. وجود بازی Clash Royale به این معنی نیست که این بازی در این سبک بی رقیب است، بلکه اخیرا بازی موبایل Chaos Battle League با به‌کارگیری المان‌های این سبک توانسته خود را تا حدی به بازی Clash Royale نزدیک کند. بازی اندروید و آیفون Chaos Battle League یک بازی کاملا آنلاین در سبک Tower Defense است که هم از المان‌های بازی‌ Clash Royale استفاده کرده و هم اینکه ویژگی‌های خاص خود را در اختیار دارد.

بخش آموزشی با دو مسابقه شما را با حال و هوای بازی آشنا خواهد کرد

با شروع بازی، بدون هیچ مقدمه‌ای وارد یک مسابقه‌ تمرینی می‌شوید. در جریان این مسابقه و ساختار بازی‌های کارتی، استراتژی و Tower Defense، باید از طریق کارت‌هایی که در اختیار شما قرار داده شده، از پایگاه خود دفاع کنید و در همین هنگام پایگاه رقیب را نیز از بین ببرید. در بازی موبایل Chaos Battle League دو برج مراقبت در کنار پایگاه اصلی تعبیه شده که به واسطه‌ی بمب‌های خود از پایگاه مراقبت می‌کنند. در این میان هر بازیکن دارای یک مخزن انرژی و هر کارت، میزان انرژی مخصوص به خود را دارا است. از این‌رو اولین نکته‌ای که باید آن را به ذهن خود بسپارید، این است که بی دلیل و بدون هدف از کارت‌های خود استفاده نکنید. قبل از هر مسابقه ابتدا میز خود را با کارت‌هایی که به آن‌ها نیاز دارید بچینید و سپس گزینه مبارزه را بفشارید و وارد بازی شوید. نکته‌ی دیگری که باید شدیدا به آن عمل کنید، استفاده از کارت‌ها در جای مناسب خود است؛ کارت‌های معمولی، کارت‌های خاص و کارت‌های ویژه که هرکدام قابلیت‌های خاص خود را دارند و یک کارت دیگر که حکم آلتیمیت را دارد. استفاده‌ی درست و به‌موقع از این کارت‌ها می‌تواند برگ برنده شما باشد یا اگر به درستی استفاده نکنید، شک نکنید که در یک چشم بر هم زدن نابود خواهید شد.

لگ بازی در بعضی از مواقع بازیکن را آزار خواهد داد

در همین ابتدا بگویم که بازی با تمام سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز بودنش دو مشکل اساسی دارد. اولین مورد اینکه در بعضی از مسابقه‌ها یک لگ شدید را برای چند ثانیه احساس خواهید کرد و مورد دوم، این است که سیستم Matchmaking بازی به هیچ‌وجه مناسب طراحی نشده است. در سطحی که قرار گرفته‌اید، مهم نیست نفر اول یا آخر باشید، بازی امکان دارد شما را روبه‌روی قوی‌ترین بازیکن ممکن یا ضعیف‌ترین بازیکن بازی قرار دهد و باعث ایجاد ناعدالتی شود. قطعا بازیکن‌های قوی‌تر و باسابقه‌تر از میز کارت بهتری برخوردار هستند و اکثر لول‌های آن‌ها بالا است، ولی شما در ابتدا هیچ قدرتی ندارید. جدای از بازی‌های معمولی، بازی دارای یک بخش به نام تورنمنت است که در جریان آن می‌توانید از طریق Guild خود با سایر Guildها یا بازیکنان به رقابت کردن بپردازید. همچنین زمانی که وارد یک Guild می‌شوید، یک سری کوئست مختلف در اختیار شما قرار داده می‌شود که با انجام آن‌ها می‌توانید برای گروه یا قبیله خود امتیاز جمع‌آوری کنید.

در آخر با اینکه با یک بازی رایگان اندروید و آیفون طرف هستیم، ولی پرداخت‌های درون برنامه‌ای برای بازی در نظر گرفته شده که اگر می‌خواهید تیم خود را قوی‌تر کنید، باید الماس‌های قرمز رنگ را با پول داخل بازی خریداری کنید و سپس کارت‌های قوی‌تری را از فروشگاه بازی بخرید. بازی Chaos Battle League با اینکه از بازی‌ Clash Royale الهام گرفته، ولی دارای استایل خاص خودش است و به هیچ‌وجه شما را ناراضی نخواهد کرد.

دانلود بازی موبایل Chaos Battle League


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده