نویسنده: سجاد پاک آیین
// پنجشنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

بخشی از باکس آرت بازی Super Mario Odyssey تغییر کرد

کاربری با انتشار پستی در توئیتر اعلام کرد بخشی از باکس آرت بازی Super Mario Odyssey تغییر کرده است.

کمتر اتفاق افتاده است که استودیویی بعد از رونمایی رسمی باکس آرت بازی خود، دوباره آن را تغییر بدهد و باکس آرت جدیدی را جایگزین طرح قبلی خود بکند. اما به نظر می‌رسد باکس آرت بازی Super Mario Odyssey دستخوش تغییراتی شده است. براساس آخرین اخبار بازی منتشر شده، در قسمت پایینی باکس آرت این بازی، ماریوی غواص جایگزین ماریوی با کلاه مکزیکی شده است.

کاربری با نام Nibel برای اولین بار متوجه این اتفاق شده است و با انتشار پستی در توئیتر خود خبر از تغییر باکس آرت بازی Super Mario Odyssey داد. پس از مدتی، فروشگا‌ه‌های GameStop،‌ Target و Amazon باکس آرت جدید را در صفحه بازی Super Mario Odyssey بروزرسانی کردند. این اتفاق در حالی رخ داده است که فروشگاه‌های Walmart و Best Buy همچنان از باکس آرت ماریو با کلاه مکزیکی در صفحه این بازی استفاده می‌کنند. کاربر Nibel با انتشار عکسی در توئیتر خود نوشته است:

نینتندو تغییر نسبتا کوچکی را برروی باکس آرت بازی Super Mario Odyssey اعمال کرده است. آنها ماریوی با کلاه مکزیکی را حذف و ماریوی غواص را جایگزین آن کرده‌اند.

Super Mario Odyssey

جالب است بدانید که سایت رسمی شرکت نینتندو باکس آرت بازی Super Mario Odyssey را تغییر نداده است. بر همین اساس، به راحتی نمی‌توان گفت که چه زمانی این تغییر صورت گرفته است و نمی‌دانیم این تغییر پا برجا خواهد بود یا نینتندو از باکس آرت قبلی استفاده خواهد کرد. بازی Super Mario Odyssey در روز ۵ آبان سال ۱۳۹۶ به صورت انحصاری برروی کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

نظر شما نسبت به تغییر باکس آرت بازی Super Mario Odyssey چیست؟ لطفا نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده