// شنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۰

آپدیت ماه آگوست Gears of War 4، نقشه های جدیدی را به بازی اضافه کرده است

به‌روزرسانی ماه آگوست بازی Gears of War 4، محتویاتی نظیر نقشه‌های جدید را به همراه دارد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، هم‌اکنون به‌روزرسانی ماه آگوست بازی Gears of War 4 در دسترس کاربران قرار گرفته است که این به روزرسانی، محتویات جدیدی نظیر تعدادی نقشه را به بازی اضافه کرده است.

اولین نقشه‌ی اضافه شده به بازی، نقشه‌ی Forge Blitz است که در واقع مدل آپدیت شده نقشه‌ی Forge است. در Forge شاهد یک کارخانه‌ای هستیم که توسط المان‌های محیطی آسیب دیده است و این نسخه‌ی جدید با توجه به توضیحات مایکروسافت، دارای مبارزه‌های سریع‌تر، شدیدتر و تاکتیکی‌تر نسبت به گذشته است. اولین تغییر این نقشه، حذف ورودی دوم اتاق کنترل است که مبارزه‌ها را به قسمت دیگری از محیط بازی هدایت می‌کند. همچنین میزان محیط در دسترس کاربران در این نقشه کاهش یافته است و از این‌رو شاهد درگیری‌های بیشتری از سوی دو تیم خواهیم بود.

دومین نقشه‌ی بازی Canals نام دارد که در بازی Gears of War نیز حضور داشت. البته در اینجا با یک سری تغییرات بصری نیز مواجه شده است. دو نقشه‌ی ذکر شده هم‌اکنون برای کاربرانی که سیزن‌پس بازی را خریداری کرده باشند در دسترس است و در تاریخ ۱۷ مرداد ماه (هشت آگوست) در دسترس عموم قرار می‌گیرد. همچنین کاربران سیزن‌پس بازی می‌توانند از XP دوبرابر نیز لذت ببرند.

یکی دیگر از تغییراتی که در جریان آپدیت ماه آگوست به بازی تیراندازی Gears of War 4 اضافه شده است، مربوط به کردیت‌هایی است که در اولین پیروزی روزانه‌ی خود دریافت می‌کنید. در گذشته در اولین پیروزی روزانه‌ی خود، ۱۰۰ کردیت دریافت می‌کردید و پس از این به روزرسانی، ۵۰۰ کردیت دریافت خواهید کرد. همچنین در ماه آگوست شاهد رویدادهایی مربوط به حالت Versus و Horde بازی خواهیم بود.

در تاریخ ۲۷ مرداد (۱۸ آگوست) بازیکنان شاهد یک شکل و شمایل جدید از حالت هورد خواهند بود و در تاریخ سه شهریور ماه (۲۵ آگوست) حالت One Shot One Kill به بازی اضافه خواهد شد که فقط در نقشه‌ی Canals قابل بازی خواهد بود. در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به این به روزرسانی را در زومجی مشاهده کنید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده