// جمعه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

استودیو ریسپاون: بازی Titanfall 2 می‌‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد

وینس زامپلا معتقد است که بازی TItanfall 2 فروش خوبی داشته است، ولی نتوانسته است از تمامی پتانسیل خود استفاده کند.

تا به حال اخباری منتشر شده است از اینکه بازی Titanfall 2 نتوانسته است از تمام پتانسیل خود استفاده کند و آن‌طور که باید فروش نداشته است. حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، وینس زامپلا، موسس استودیو ریسپاون، در مصاحبه‌ی اخیر خود با سایت گیم‌اسپات در مورد فروش و پتانسیل بازی Titanfall 2 سخن گفته است.

وی بر این عقیده است که تایتانفال 2 فروش خوبی را تجربه کرده و یک بازی موفق بوده است، ولی از این موضوع نیز آگاهی دارد که این بازی می‌توانست عملکرد قوی‌تری داشته باشد. وینس زامپلا در این‌باره می‌گوید:

بازی موفقی بود و خوب فروش کرد، ولی آن‌طور که باید از پتانسیل خود استفاده نکرد؛ شاید به خاطر اینکه با یک بازی شلوغ روبه‌رو هستیم یا قیمت بازی کمی نامناسب بود و می‌توانست دارای تاریخ عرضه‌ی بهتری باشد.

بازی تایتان فال 2 در تاریخ هفت آبان‌ماه (۲۸ اکتبر) عرضه شد و تاریخ انتشار آن بین بازی Battlefield 1 و بازی Call of Duty: Infinite Warfare بود و در جریان این تاریخ عرضه، اندرو ویلسون، مدیرعامل الکترونیک آرتز، در این‌باره اعلام کرده بود که بازی تایتان‌فال 2 و بازی بتلفیلد 1 ساخته شده‌اند تا گیمرهای متفاوتی را به خود جذب کنند؛ زیرا سبک و سیاق این دو بازی کاملا متفاوت است.

وینس زامپلا در ادامه‌ی صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرد که جامعه کاربری بازی تایتان‌فال 2 بسیار مثبت است و کمتر شاهد بازخوردهای منفی از سوی اعضای آن هستیم. همچنین وی اعلام کرد که مجموعه تایتان‌فال، همچنان به راه خود ادامه خواهد داد و به زودی شاهد بازی موبایل Titanfall: Assault خواهیم بود. این بازی موبایل RTS در تاریخ ۱۹ مردادماه (۱۰ آگوست) عرضه خواهد شد.

جدای از این موارد، زامپلا از برنامه‌های آینده‌ی استودیو ریسپاون اطلاعات دقیقی را منتشر نکرده است و تنها اعلام کرده که در حال کار کردن روی پروژه‌های بیشتری هستند. وی در این‌باره می‌گوید:

این بسیار مهم است که به راه خود ادامه بدهیم. ما نسخه‌های بیشتری از تایتان‌فال را خواهیم ساخت. ما کارگردان خلاق بازی‌مان را در اختیار داریم که وظیفه دارد از همه‌ جهات این مجموعه را پشتیبانی کند. همچنین ما در حال انجام کارهای متفاوتی هستیم که هنوز معرفی نشده‌اند، اما در حال گسترش دنیای تایتان‌فال هستیم.

وی در ادامه‌ی صحبت‌های خود افزود:

ما در حال ساخت نسخه‌های بیشتری از این مجموعه هستیم که هنوز معرفی نشده‌اند. برای مثال، بازی موبایل این مجموعه را پیش رو داریم که دنیای بازی را گسترش خواهد داد. دنیای این بازی بسیار جالب و عالی خواهد بود و خوشحال هستیم که مجموعه تایتان‌فال به این نقطه‌ی فعلی رسیده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده