نویسنده: سهند عباسپور
// جمعه, ۱۶ تیر ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۱۴

Doomfist هیرو جدید Overwatch رسما معرفی شد

جدید‌ترین هیرو بازی بسیار محبوب Overwatch با نام Doomfist امروز توسط کمپانی بلیزارد معرفی شد.

به دنبال تیزر جذابی که اوایل همین هفته منتشر شد، بلیزراد امروز رسما هیرو بعدی Overwatch را با نام Doomfist معرفی کرد، خوشبختانه برای تجربه‌ی این هیرو جدید لازم نیست زمان زیادی منتظر بمانید، در حقیقت Doomfist از همین امروز در PTR پلتفرم پی‌سی در دسترس خواهد بود.

همان طور که از نام Doomfist نیز مشخص است، وی شخصیتی تهاجمی است که توانایی‌ها و مهارت‌ها‌ی مرگباری مانند مشت موشکی و توپ‌خانه دستی دارد. قابلیت خودکار او، بهترین دفاع، به هر میزان که صدمه به دشمن وارد شود، سپر دفاعی موقتی برایش ایجاد می‌کند. شما می‌توانید صفحه‌ی رسمی این قهرمان را در اینجا مشاهده کنید، متن زیر توضیحات رسمی هیرو‌ جدید است:

دستکش سایبرناتیکی وی، او را به یک مبارز خط مقدم، قدرتمند اما در عین حال با توانایی جا‌به‌جایی بالا تبدیل می‌کند. در کنار توپخانه دستی او که آسیب های مختلفی را می‌تواند به دشمنان وارد کند، Doomfist می‌تواند زمین را در هم بکوبد، به دشمنان در هوا ضربه بزند یا این که با موشک دستی اش کار نبرد را یک سره کند. هم‌‌چنین وقتی که با یک گروه فشرده از دشمنان رو به‌ رو شود، به هوا پریده، از دوربین خارج می‌شود و سپس مانند یک شهاب سنگ بر سر دشمنان خراب شده و آسیب زیادی را به آن‌ها وارد می‌کند.

overwatch

اگر از آن دسته از پلیر هایی هستیدکه نمی‌توانید برای تجربه هیرو جدید لحظه‌ای هم صبر کنید، در اینجا راهنمایی کامل و مفصلی به منظور کسب دسترسی به سیستم PTR  این بازی آمده، که می‌توانید با ثبت نام در آن، از همین لحظه هیرو جدید را از آن خود کنید. البته قابل ذکر است که Public Test Realm روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس نیست و تا به این لحظه هم هیج خبری در رابطه این که Doomfist چه زمانی روی این دو پلتفرم قابل بازی خواهد بود، منتشر نشده است.

overwatch

نکته ی جالبی که در مورد این هیرو جدید وجود دارد، خبری است که از سوی جامعه Overwatch منتشر شده، مبنی بر آن که تری کروز، بازیگر مشهور سریال کمدی Brooklyn Nine-Nine، از بلیزارد در‌خواست کرده که صدا‌گذاری این قهرمان را برایشان انجام دهد. کروز حتی آن‌قدر برای انجام این کار مشتاق بوده که ویدیویی را هم به همین منظور درست کرده که او را در حال تولید صدا‌های مختلف به عنوان صدای شخصیت Doomfist نشان می‌دهد. هر چند که در انتها بلیزارد در‌خواست کروز را نپذیرفته و صدا‌گذاری این هیرو جدید را به دست فرد دیگری سپرد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده