نویسنده: سارا مرتضوی
// پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

THQ Nordic دو بازی جدید در گیمزکام 2017 معرفی خواهد کرد

کمپانی THQ Nordic امسال با کوله‌باری پر از بازی برای PS4، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوئیچ و نیز رایانه‌های شخصی، عازم نمایشگاه گیمزکام خواهد شد.

آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، کمپانی اتریشی THQ Nordic، ناشر بازی‌هایی مانند Dark Siders 3 و This is the Police، قصد دارد در نمایشگاه گیمزکام 2017 سنگ‌تمام گذاشته و بازی‌های زیادی را با خود به این نمایشگاه آورد. این کمپانی هم‌چنین قصد دارد در جریان نمایشگاه امسال دو بازی جدید، شامل یک «بازی کاملاً جدید» و نیز «قسمتی جدید از یکی از مجموعه‌های قبلی» خود را نیز معرفی کند. هرچند این دو بازی تنها بخشی از ۸ بازی‌‌ای است که THQ Nordic با خود به نمایشگاه کلن آلمان می‌آورد.

هنوز معلوم نیست این «قسمت جدید» به کدام مجموعه تعلق دارد، اما کمپانی نوردیک اطلاعات اندکی از «مجموعه جدید» خود منتشر کرده است. به گفته این کمپانی این بازی جدید که از آن به عنوان یک «افسانه‌ی کونگ‌فو پساآخرالزمانی» نام برده‌اند، در سبک جهان‌باز و نقش‌ آفرینی خواهد بود.

بازی Darksiders III

تا به حال اسامی بازی‌های ELEX ،Battle Chasers: Nightwar ،SpellForce 3 ،Aquanox: Deep Descent ،Wreckest و The Guild 3 به عنوان حاضرین قطعی نمایشگاه امسال اعلام شده ‌است. همان‌طور که می‌بینید بازی Dark Siders 3 در گیمزکام امسال حضور نخواهد داشت.

در کنار معرفی اسامی جدید، بازیکنان می‌توانند نسخه پیش از عرضه بازی ELEX را نیز در نمایشگاه امسال تجربه کنند. هم‌چنین نسخه قابل‌بازی Battle Chaser: Nightwar که قرار است برای اولین بار روی نینتندو سوئیچ منتشر شود نیز در دسترس خواهد بود. از سایر برنامه‌های این کمپانی در گیمزکام ۲۰۱۷ می‌توان به نمایش محتوای جدیدی از بازی Wrecked اشاره کرد. هم‌چنین قسمت‌های بیش‌تری از گیم‌پلی بازی Guild 3 نیز به نمایش گذاشته می‌شود و گویا این نمایش قرار است با یک خبر غافل‌گیرکننده از این بازی نیز همراه باشد. اضافه شدن مراحل تک‌نفره به بخش داستانی دو بازی SpellForce 3 و Aquanox: Deep Descent از دیگر وقایع مربوط به کمپانی نوردیک در نمایشگاه امسال خواهد بود.

گیمزکام ۲۰۱۷ از تاریخ ۲۲ آگوست (۳۱ مرداد) تا تاریخ ۲۶ آگوست (۴ شهریور) در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده